Julekort

• Trådstarter Trådstarter My heart
  • Opprettet Opprettet
Ja, vi sender julekort med bilde :-) Synes det er koselig både å gi og få, selv om det ikke er så mange vi utveksler med

Nei, ikke systematisk :) Hender vi glimter til noen år, men ikke gjort det på flere år nå :)

Vi lagde julekort for første gang i fjor, og det var så koselig! Jeg elsker å få julekort og har de hengende på ei snor i stua. Tar ikke oppdolla julebilder, men bruker bilder fra året som er gått og bestiller tidlig. Da rakk vi å levere de aller fleste og måtte kun sende noen få.

Prøver å få det til hvert år, men ikke alltid vi prioriterer det. Jeg elsker å motta selv da, og tar alltid vare på de.

Jeg elsker å få julekort og tar bare på de, er dessverre for dårlig til å sende ut julekort selv da. Men gjør ett nytt forsøk i år hehe

Vi sender julekort til de som vi vet at setter stor pris på det, som barnas beste- og oldeforeldre og onkler og tanter.

Julekort er jo så kjekt å få! Vi tar vare på de vi får, og henger de gjerne opp igjen en annen jul hvis de er fine:happy: Eneste jeg skulle ønske, er at de voksne kunne vært flinkere til å slenge seg med på bildene! Av og til må man jo være dektektiv for å vite hvem sine unger det er. Gjelder spesielt de barna vi aldri har møtt:p Men er jo morsomt når man ser familielikhetene:)

Vi sender julekort til nærmeste familie, og noen vennepar som pleier å gi til oss:)

Sender julekort. Syns det er koselig å få.
Mer personlig enn enn sms.

Trenger ikke være bilder av barna, men ferdige julekort kjøpt på butikk, eller at barn(a) tegner og lager kort selv.

Synes sende julekort er litt gammeldags, og som regel blir dem kastet etterhvert. Det er bare utgifter og dårlig for miljøet. Sender heller julekort på nettet.

Back
Topp