julekort

Parmadilien

April 2013's alvemamma ♥♥♥
VIP
Hvem sender dere julekort til? Bare nærmeste? Hele slekta? :-) Lager dere selv, bestiller eller kjøper ferdige i butikken..? :-)

Jeg kommer til å sende julekort fra neste år, når vi har fått barn, men har ikke pleid å sende tidligere, og kommer ikke til å gjøre det i år

Hvem sender dere julekort til? Bare nærmeste? Hele slekta? :-) Lager dere selv, bestiller eller kjøper ferdige i butikken..? :-)
Lager julekort selv og sender til de nærmeste/de vi har mest kontakt med! ☺ I fjor lagde jeg 13-15 stk og sendte ut. Blir iallefall ikke noen flere i år. ☺ Synes det er en koselig tradisjon å sende julekort. ☺

Lager julekort selv og sender til de nærmeste/de vi har mest kontakt med! ☺ I fjor lagde jeg 13-15 stk og sendte ut. Blir iallefall ikke noen flere i år. ☺ Synes det er en koselig tradisjon å sende julekort. ☺
Jeg vet!!! ELSKER å sende og få julekort!!!! :D

Sender til de tantene vi har som bor langt unna, fordi de sender til oss.
Har også sendt til besteforeldrene våre, men nå er det ingen igjen av dem, så da faller de bort fra lista.
Lager stort sett kortene selv, men fra neste år når vi har barn blir det sikkert litt mer lettvint enn som så ;)

Vi sender til nærmeste venner og familie, ca 30 kort :) Bruker bilde av mini og bestiller på nett. Det er såååå koselig å få og sende julekort❤️

Jeg pleier stort sett å lage, første julen til Luna så sendte vi kort bestilt etter vi var hos fotografen, men det var så hinsides dyrt, så selv om det er de fineste julekortene jeg har vært borti noen gang, blir det nok ikke så ofte vi kan gjøre det :-P Så blir nok å lage i år igjen, evt kjøpe til de ''lenger unna'' i familien.

Jeg vet!!! ELSKER å sende og få julekort!!!! :D
Sender man noen julekort så får man noen tilbake også - veldig koselig i førjulstiden ☺ og jeg synes ikke det er det samme når julekortet ligger på julegaven på julaften..hehe..

Sender man noen julekort så får man noen tilbake også - veldig koselig i førjulstiden ☺ og jeg synes ikke det er det samme når julekortet ligger på julegaven på julaften..hehe..
Nei, jeg sender gjerne så tidlig som mulig jeg (Så de rekker å sende tilbake :-P Hihi)

Jeg pleier stort sett å lage, første julen til Luna så sendte vi kort bestilt etter vi var hos fotografen, men det var så hinsides dyrt, så selv om det er de fineste julekortene jeg har vært borti noen gang, blir det nok ikke så ofte vi kan gjøre det :-P Så blir nok å lage i år igjen, evt kjøpe til de ''lenger unna'' i familien.
Det koster jo ganske mye å lace selv også, iallefall om man tenker alle arkene man kjøper og bruker, samt pynt og stæsj og i tillegg lim osv.. ☺

Lager selv, og sender til familie og venner vi har kontakt med. Sender mellom 20-30 kort hvert år. Får kanskje 3 eller 4, men ungene storkoser seg når de leverer alle konvoluttene med julekort i postkassen eller til de i nærheten som de får levere selv.

Det koster jo ganske mye å lace selv også, iallefall om man tenker alle arkene man kjøper og bruker, samt pynt og stæsj og i tillegg lim osv.. ☺
Ja, egentlig.. Men jeg har så mye julepapir som jeg har kjøpt opp gjennom årene for å lage album (Som aldri blir gjort), så har mer enn nok å ta av :-P Hadde nok vært billigere å kjøpe på nettet, med bilder.. Men synes liksom det blir så kjedelig og standard, hvertfall når de er vant med å få noe litt utenom det vanlige herifra :-P

Lager selv, og sender til familie og venner vi har kontakt med. Sender mellom 20-30 kort hvert år. Får kanskje 3 eller 4, men ungene storkoser seg når de leverer alle konvoluttene med julekort i postkassen eller til de i nærheten som de får levere selv.
Er jo litt tradisjon i å lage og gi bort og synes jeg :D Er jo så kos!! Når starter du å lage..?

Er jo litt tradisjon i å lage og gi bort og synes jeg :D Er jo så kos!! Når starter du å lage..?

Bruker november på å lage kort, så sender vi alle i starten av desember :D

Bildet til julekort tok vi allerede i februar. Den ene dagen det var snø her nede ;) Men bra at du minner meg på det! Da kan jeg bestille de snart så slipper vi denne i-siste-lita-skrivinga!
Hvem vi sender til - både familie og nære venner.

Bruker november på å lage kort, så sender vi alle i starten av desember :D
Starter gjerne i August/September med juleproduksjonen jeg!! O.o Men lager en del julegaver og da... :-P

Starter gjerne i August/September med juleproduksjonen jeg!! o_O Men lager en del julegaver og da... :p

November er mnd til alt sånn, lista er klar over hva som skal lages og hvem som skal ha det.
Og ungene elsker å sette strek over navnene på lista som er ferdige :P

Å, julekort! Elsker julekort! Pleier å ta fine bilder av vesla og evt familiebilder og bare bestille sånn ferdig julekort på nett. Har så stor familie, pleier å sende over 50 kort, så blir så mye hvis de skulle vært hjemmelaga!

Back
Topp