Hvem sender dere julekort til? Bare nærmeste? Hele slekta?
Lager dere selv, bestiller eller kjøper ferdige i butikken..? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lager julekort selv og sender til de nærmeste/de vi har mest kontakt med! ☺ I fjor lagde jeg 13-15 stk og sendte ut. Blir iallefall ikke noen flere i år. ☺ Synes det er en koselig tradisjon å sende julekort. ☺Hvem sender dere julekort til? Bare nærmeste? Hele slekta?Lager dere selv, bestiller eller kjøper ferdige i butikken..?
![]()
Jeg vet!!! ELSKER å sende og få julekort!!!!Lager julekort selv og sender til de nærmeste/de vi har mest kontakt med! ☺ I fjor lagde jeg 13-15 stk og sendte ut. Blir iallefall ikke noen flere i år. ☺ Synes det er en koselig tradisjon å sende julekort. ☺
Sender man noen julekort så får man noen tilbake også - veldig koselig i førjulstiden ☺ og jeg synes ikke det er det samme når julekortet ligger på julegaven på julaften..hehe..Jeg vet!!! ELSKER å sende og få julekort!!!!![]()
Nei, jeg sender gjerne så tidlig som mulig jeg (Så de rekker å sende tilbakeSender man noen julekort så får man noen tilbake også - veldig koselig i førjulstiden ☺ og jeg synes ikke det er det samme når julekortet ligger på julegaven på julaften..hehe..
Det koster jo ganske mye å lace selv også, iallefall om man tenker alle arkene man kjøper og bruker, samt pynt og stæsj og i tillegg lim osv.. ☺Jeg pleier stort sett å lage, første julen til Luna så sendte vi kort bestilt etter vi var hos fotografen, men det var så hinsides dyrt, så selv om det er de fineste julekortene jeg har vært borti noen gang, blir det nok ikke så ofte vi kan gjøre detSå blir nok å lage i år igjen, evt kjøpe til de ''lenger unna'' i familien.
Veldig lurt ☺Nei, jeg sender gjerne så tidlig som mulig jeg (Så de rekker å sende tilbakeHihi)
Ja, egentlig.. Men jeg har så mye julepapir som jeg har kjøpt opp gjennom årene for å lage album (Som aldri blir gjort), så har mer enn nok å ta avDet koster jo ganske mye å lace selv også, iallefall om man tenker alle arkene man kjøper og bruker, samt pynt og stæsj og i tillegg lim osv.. ☺
Hihi, ja jeg synes detVeldig lurt ☺
Er jo litt tradisjon i å lage og gi bort og synes jegLager selv, og sender til familie og venner vi har kontakt med. Sender mellom 20-30 kort hvert år. Får kanskje 3 eller 4, men ungene storkoser seg når de leverer alle konvoluttene med julekort i postkassen eller til de i nærheten som de får levere selv.
Er jo litt tradisjon i å lage og gi bort og synes jegEr jo så kos!! Når starter du å lage..?
Starter gjerne i August/September med juleproduksjonen jeg!!Bruker november på å lage kort, så sender vi alle i starten av desember![]()
Starter gjerne i August/September med juleproduksjonen jeg!!Men lager en del julegaver og da...
![]()