Julekort da !

• Trådstarter Trådstarter Turid-Laila
  • Opprettet Opprettet
T

Turid-Laila

Guest
Hva sier dere, sender dere mye? Liker dere å få julekort?

Jeg ELSKER å få julekort, å dekorere veggen min med flotte julekort <3
Jeg har nå skrevet adr på 45 stk og er klar for å kjøre ut de fleste, men sende noen selvsagt. Gleder meg allerede til det kommer i kassen min :D

Sendte 55 i dag ❤️

Herre min hatt, at dere klarer :o
Jeg klarer aldri sende ett eneste ett!

Vi sendet/deler ut for første gang nå i år. Liker å få julekort, er så koselig. :happy:

Jepp, sender julekort hvert år til familie i DK og familie i Norge:happy: Venter på å få de jeg har bestilt i posten:santa

Jeg sender alltid ut julekort, men får aldri noen i retur.... :(

Har alltid bestilt fra Fotoknudsen og sendt rundt.
Ca 40-50 stk. Men i år har jeg ikke makket meg til å bestille enda.

Sender ikke så mange, men sender til de samme hvert år :)

Hva sier dere, sender dere mye? Liker dere å få julekort?

Jeg ELSKER å få julekort, å dekorere veggen min med flotte julekort <3
Jeg har nå skrevet adr på 45 stk og er klar for å kjøre ut de fleste, men sende noen selvsagt. Gleder meg allerede til det kommer i kassen min :D
Ja, jeg kjøper 10pk med kort og skriver for hånd :)

Kommer ikke til å sende julekort, men vi tar et julebilde av frøkna med julekjole på og sender det på mld til familie og venner rett før jul med en julehilsen:-)

Ganske kostbart med frimerker da

Sender ikke julekort. Og det er for all del koselig å få, men får alltid så dårlig samvittighet for å måtte kaste. Det blir ganske mange å spare på når det kommer fra tre forskjellige hvert år, og eldste barn av de er 12år, minste er 6:sorry:

Sender julekort, men får svært få tilbake - dessverre.

Sender ikke julekort. Og det er for all del koselig å få, men får alltid så dårlig samvittighet for å måtte kaste. Det blir ganske mange å spare på når det kommer fra tre forskjellige hvert år, og eldste barn av de er 12år, minste er 6:sorry:

Kaster du?

Fikk helt vondt av å tenke på at julekortene vi sender ender opp med å bli kastet:arghh:

Kaster du?

Fikk helt vondt av å tenke på at julekortene vi sender ender opp med å bli kastet:arghh:
Jaaaa, må innrømme det :sorry: men ikke alt da.
det er takkekort fra dåp, julekort, barselkort osvosv. Lista er uendelig for hva vi får :sorry:
Jeg får f.eks julekort fra kusinen min som er et år eldre, og jeg har ytterst lite kontakt med :oops:

Syns det er hyggelig å få julekort, men har ikke økonomien selv til å sende ut fysiske kort. Så blir som vanlig å sende elektronisk på FB/mail.

Back
Topp