Juleklær til baby

Hun har sååå mange fine kjoler, så her er det bare å velge og vrake egentlig, men siden termin er 1. januar (privatlegen påstår 25 desember ;) ), slipper hun vel unna kjole på julaften :D hehe

Blir nok kjole på julaften. Har et par jeg kjøpte i størrelse 62 på Zara, som kanskje går an å bruke. Er med truse under, så er vel meningen de skal være litt kort. Så kjøpte dem i håp om at de kan brukes litt lenge.
Er første jente etter 7 gutter på samboeren sin side. Og vi er allerede litt upopulære siden vi ikke liker rosa. Så må vel stille opp i kjole i det minste i julen er jo gjerne flere dager der mann pynter seg litt ekstra.

De har SÅ mye fint på Zara. Anbefales!

Har ikke tenkt på det i det hele tatt. Med termin 19.desember kan det fort bli at lillegutt ikke er ute før julaften. Men hvis han kommer før jul blir vi nok bare å bruke hentesett tenker jeg :)

ImageUploadedByBV Forum1415563451.137980.jpg har kjøpt denne grå strikkebuksen, så håper å finne en fin "julete" body å ha inni, gjerne med rødt/hvitt :) de to andre guttene har også grå dressbukser :)

Med termin 24.des, er jeg så usikker! Ikke sikkert jeg får brukt plagget nyttår heller, om jeg går fullt overtid. Regner med jeg kjøper inn noe, i tilfelle :D har et håp om at hu vil feire jul med oss ;)

Ja her skal hun ha juleantrekk på. Har kjoler etter forrige mann, men tror kansje dem blir i største laget da hun var to mnd sin første jul.

Back
Topp