Den har jeg igså kjøpt som jule kjoleFant denne kjolen på Kappahl og synes den er nydelig! Om vi ikke får brukt den til jul har vi jo alltids nyttår
Lykkelig gravid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den har jeg igså kjøpt som jule kjoleFant denne kjolen på Kappahl og synes den er nydelig! Om vi ikke får brukt den til jul har vi jo alltids nyttår
Har kun funnet 2 grå på hm under størrelse 62. Vil ikke ha grått :/De hadde mange på H&M, både i størrelse 50 og 56. Myke og fine var de og, så virket ikke som det ville blitt ukomfortabelt for baby. Jeg forelsket meg litt, kan man si
Ååå så utrolig fin! Hvor har du funnet oppskrift til den?Vis vedlegget 87371strikket kjole selv til babyliten
Nå hadde de jammen gått inn på hm nettbutikk :ODe hadde mange på H&M, både i størrelse 50 og 56. Myke og fine var de og, så virket ikke som det ville blitt ukomfortabelt for baby. Jeg forelsket meg litt, kan man si
Nilleblogg.no lagt ut link på Facebook sidenÅåå så utrolig fin! Hvor har du funnet oppskrift til den?
Jeg er ikke på facebook-siden, men skal nok finne den på nille ThanxNilleblogg.no lagt ut link på Facebook siden