Juleklær til baby

Vi får se. Først må vi jo finne ut hba slags kjønn som ligger o magen. Men er ferdig i god tid før jul så rekker nok finne noe :)

De hadde mange på H&M, både i størrelse 50 og 56. Myke og fine var de og, så virket ikke som det ville blitt ukomfortabelt for baby. Jeg forelsket meg litt, kan man si :P
Har kun funnet 2 grå på hm under størrelse 62. Vil ikke ha grått :/

Har kjøpt en nydelig noa noa kjole på kjempetilbud. Minste str, men den er nok aaaaaltfor stor. Har termin på julaften, så tviler på at den blir brukt, men den kan jo f.eks brukes i dåpen når dåpskjolen skal av:-)

Har en kjole i 56 etter storesøster som vi kan ha. Ja, den er for stor men gjør ingenting med kjoler :)
Har faktisk ikke tenkt på det med klær. Må uansett ha noe til nyttårsaften kanskje. Da har hun iallefall kommet.

Blir nok bare noe enkelt som en boddy og en strømpebukse. Orker ikke styre så mye med pynting av de når de er så små. :)

Jeg har termin 27.desember så har egentlig ikke planlagt noe som hun kan ha på seg, men kommer hun før det så har jeg en kjole hun kan ha på seg :)

Blir nok kjole på julaften. Har et par jeg kjøpte i størrelse 62 på Zara, som kanskje går an å bruke. Er med truse under, så er vel meningen de skal være litt kort. Så kjøpte dem i håp om at de kan brukes litt lenge.
Er første jente etter 7 gutter på samboeren sin side. Og vi er allerede litt upopulære siden vi ikke liker rosa. Så må vel stille opp i kjole i det minste i julen er jo gjerne flere dager der mann pynter seg litt ekstra.

Så mange fine antrekk det var her da! :-D Tror vi blir å bruke strikkaplagg , er heldig med at det er flere som har strikket (hente)sett som er fine :-)

De hadde mange på H&M, både i størrelse 50 og 56. Myke og fine var de og, så virket ikke som det ville blitt ukomfortabelt for baby. Jeg forelsket meg litt, kan man si :P
Nå hadde de jammen gått inn på hm nettbutikk :O

Det er jo SÅ mye penere med kjoler til jentene enn gutteklærne jeg må velge i:)

Back
Topp