Julekjole

prippen

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
Oktoberfruene 2018
Noen som har sett noen penkjoler som kan brukes til jul og er lett å amme i? Har gått gjennom klesskapet mitt og har ingenting som passer lenger. Har ikke funnet noe på nett heller bortsett fra ammekjoler fra boob, men synes de er litt dyre, så vil helst finne noe annet!

Tja, jo...kanskje det...men ka stil har du? Noen spesiell farge?
Kort, fotsid, til knærne?

Oi. Kjole som er grei å amme i, ja.. Det kan jo være en utfordring ;) Kan godt hende jeg går for skjørt og topp/bluse istedefor i år.. Hvis jeg finner noen som passer til amming skal jeg si ifra :)

Tror jeg skal kjøpe den her hvis den er fin i virkeligheten:)

Vedlegg

• 8828472918046_815767_marine_87466_psd.jpg
    8828472918046_815767_marine_87466_psd.jpg
    37,2 KB · Visninger: 64
Tja, jo...kanskje det...men ka stil har du? Noen spesiell farge?
Kort, fotsid, til knærne?

Hmm hva slags stil har jeg? Vanskelig å svare på :p Til jul tenker jeg vel litt klassisk. Alt av typiske julefarger går, men jeg er veldig glad i mørk grønn. Tenker kjole til knærne :)

Hmm hva slags stil har jeg? Vanskelig å svare på :p Til jul tenker jeg vel litt klassisk. Alt av typiske julefarger går, men jeg er veldig glad i mørk grønn. Tenker kjole til knærne :)
918772-0047_1
For kort den da kanskje?Fåes også i blå.

246937-0446_5
Sikler litt på denne selv.

715083-0446_5

Jeg går for topp og skjørt/bukse i år :)

Tror det blir skjørt og bluse/topp her også! Har sett at floyd har masse fint:)

Takk for svar alle sammen :) Har saumfart massevis av nettbutikker i dag, og har funnet et par mulige alternativer. Er bare usikker på om jeg skal tørre å kjøpe på nett, eller om jeg skal vente til etter fødselen (termin 26.nov) og satse på at jeg får kommet meg rundt for å prøve. Fortsett gjerne å fortelle hva dere skal ha! :)

Takk for svar alle sammen :) Har saumfart massevis av nettbutikker i dag, og har funnet et par mulige alternativer. Er bare usikker på om jeg skal tørre å kjøpe på nett, eller om jeg skal vente til etter fødselen (termin 26.nov) og satse på at jeg får kommet meg rundt for å prøve. Fortsett gjerne å fortelle hva dere skal ha! :)
I forhold til om det vil passe ja:)? Hmm...kommer jo litt an på stoffet i kjolen også, med noen vil man jo omtrent være sikker om stoffet er litt elastisk.

I forhold til om det vil passe ja:)? Hmm...kommer jo litt an på stoffet i kjolen også, med noen vil man jo omtrent være sikker om stoffet er litt elastisk.

Ja om det passer ja :) Vet jo ikke hva slags fasong jeg kommer til å ha, om jeg fortsatt har mage eller hvor store puppene vil bli! :p Får tenke litt til :)

Ja om det passer ja :) Vet jo ikke hva slags fasong jeg kommer til å ha, om jeg fortsatt har mage eller hvor store puppene vil bli! :p Får tenke litt til :)
Puppene var en liten utfordring her sist...var jo de djuuura:P

Puppene var en liten utfordring her sist...var jo de djuuura:P

Hehe, er det jeg frykter :p Gikk opp 2 str allerede i 1.trimester, og er vel enda en str større nå. Og det uten at jeg har gått opp så altfor mye i vekt!

Back
Topp