Julekalender

AnneS

Forumet er livet
VIP
Desemberlykke2017
Skal dere ha julekalender iår?
Isåfall hvilken?

Jeg har lyst på, men usikker på hvilken :)

Eldstemann har Minecraft.
Minstemann har Lego. Sammen har de Forskerfabrikken.

Jeg har Rituals. :)

Jeg og mannen sin julekalender er 24 forskjellige flaxlodd hver, så skrapes et flaxlodd hver dag:greet008 Moro og spennende:santa

Her blir det Forskerfabrikken sin som rampenissen komme med, litt ramp av rampenissen også får de velge hver sin de to eldste. Baby på 6 mnd til jul får ikke kalender i år

Jeg er litt vell kalender glad så her blir det

Jeg får alltid pakkekalender der fra mamma som en del av bursdagsgaven.
Mannen fikk ølkalender av meg

(Vurderer jule flax til oss i tillegg)

til jenta vår blir det pakkekalender- med både nyttige ting som hun trenger og unyttige ting også:-) i første luken får hun også en disney bok kalender så vi har en bok å lese til senga hver kveld i advent. I tillegg har vi rampenisse:-)

Gutta får dele Disney adventskalender, og så får de nok hver sin sjokoladekalender.

Vet ikke helt hva jeg skal ha selv i år. Det er alt for mange å velge i! :hilarious:

Barna får pakkekalender og Harribo kalender:santa:rendeer

Jeg likte bare minerals sin kalender veldig godt vurderer den på nytt i år. Ellers har jeg likt både Rituals og No7 sine kalendere. Har ikke bestemt meg hvor hvilken av de i år.

Barna får pakke kalender .

Barna får kalendre etter eget ønske. Så eldste har sminke kalender, mellomste har Lego og minste har paw patrol. Ikke noe godteri her da vi har merkelige barn som enten ikke liker sjokolode eller ikke vil ha det hver dag.

Jeg har hatt sminke kalender de siste 2 årene. Får se hva jeg finner i år. Mannen elsker de gammeldagse sjokolade kalenderen så han pleier å ha en sånn.

Back
Topp