Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har flakslodd julekalender i årSkal dere ha julekalender iår?
Isåfall hvilken?
Jeg har lyst på, men usikker på hvilken![]()
Det var ment som en opplysning at set ligger lik tråd et annet sted på forumet , i tilfelle hun ikke hadde sett det.Vi har flakslodd julekalender i år![]()
Jeg visste ikke om det kunne komme nye svar den siste mnd, vet ikke hvor mange som fortsetter å svare på tråder når de blir flyttetLigger lik tråd i høytiden underforumet
Den ble lagt der av meg, så er ikke flyttetJeg visste ikke om det kunne komme nye svar den siste mnd, vet ikke hvor mange som fortsetter å svare på tråder når de blir flyttet![]()
Okey, trodde den lå på generelt førDen ble lagt der av meg, så er ikke flyttet![]()
Nei, de har blitt flyttet før så nå legger jeg det bare på riktig plassOkey, trodde den lå på generelt før![]()
Får mye mer svar på generelt da, derfor legger jeg det herNei, de har blitt flyttet før så nå legger jeg det bare på riktig plass![]()
Moro og spennendeSlik gjør vi det også.Mannen min og jeg lager til hverandre, så der er det mye rart mer og mindre nyttig til oss selv og huset![]()