Julekalender

Vi begynner nok neste år. Blir pakkekalender :) Storesøstra har også en.
 
Har plan om å lage pakkekalender i år eg... Han forstår nok ikkje meininga med kalenderen, men håper og trur at han kjem til å like den :)
 
Syns det er for tidlig med kalender i år siden hun ikke skjønner noe av det, men neste år skal hun heller få og da blir det pakkekalender. :)
 
Ehm, har alle kalender nå til dags? Det har jeg aldri tenkt på å ha, og iallfall ikke nå som han er så liten, hva forstår han liksom?
 
Nå hørtes jeg kritisk ut altså, det var ikke meningen.
 
Skal få i år! Tenker lego, togbane osv - han elsker det. Også trenger det jo ikke være mer enn en legokloss en dag heller. Og kanskje smoothie en annen :) litt sånn at han kan lære seg og vente og hva det vil si med gaver før julaften :p kunne nok ha ventet til neste år så det blir mest for min egen del :)
 
Kjøpt inn en del smågaver til frøkna, men det blir ikke pakke hver dag. Hun får en nå og da i desember. Utelukkende fordi JEG synes det virker koselig. :D Har kjøpt en bamsedukke, en tavle til å tegne på og litt andre ting.
 
Kommer nok ikke til å begynne med det før neste år :)
 
Hun får sjokoladekalender :) De to eldste har sånn haribo kalender, og vet at det kommer til å bli krise her hvis hun ikke får noe :laughing002
 
Back
Topp