Julekalender til barn

Pakkekalender. Han er snart to. Får en del play dough som jeg har fordelt utover. I tillegg til Schleich-dyr, sokker, bøker ol.

Pakkekalendere her også. Litt godis, refleks, hårting og noen småleker som de samler på.

2,5 år i julen, jeg lager pakkekalender til ham.

De er 4 og 5 år og får pakkekalender med div småting som strikker/spenner/sokker/kjærlighet etc + sjokoladekalender :)

Pakkekalender med innslag av sjokolade på de to eldste. Enten ikke noe eller frukt, skumpinner og denslags på yngste som blir et år dagen etter at kalenderen er tom

Gutten på snart 3 år får pakkekalender og en vanlig sjokoladekalender. :)

Laget pakkekalender til småen. har pakket inn litt små puslespill og matsett (lekemat)

11- og 9-åringen får pakkekalender med lego (har kjøpt ein legopakke til kvar, skal dele opp og gi ei side eller to med oppskrift og dei klossane som høyrer til kvar dag). Viss det ikkje passar heilt med antal luker puttar vi i litt sokkar og feks laurdagsgodt om laurdagane.

Knøttet på 6 mnd får ikkje kalender i år. Tar det til neste jul heller.

Snuppa på 4 får sjokoladekalender mest for å ha en kalender da jeg satser på aktivitetskalender til ramadan og to kalendere i året blir for mye.
Lillebror får ikke kalender i år, litt for liten ;)

Pakkekalender til 2 åringen. Får lego duplo, briotog, bøker, sokker, tannkrem, tannbørste, rosiner

Pakkekalendere til alle tre her (6,5, 4,5 og 1,5 år ved jul)

Han har lyst på den minst julete kalenderen jeg noen gang har sett - fotballkort kalender. Han hadde den i fjor også. Strålende fornøyd han da, og det er vel det som teller :)

Han har lyst på den minst julete kalenderen jeg noen gang har sett - fotballkort kalender. Han hadde den i fjor også. Strålende fornøyd han da, og det er vel det som teller :)
Min jadde også det i fjor men vi synes ikke den var så veldig bra

Back
Topp