Julekalender til barn

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Hvilke julekalender skal barna deres ha og hvor gamle er de?

Her skal eldste på 9,5 år ha Lego Star Wars, mellomste på 5 år ha Lego Friends og lille U på 1,5 år ha slike poser med tallende 1-24 på med fruktpureer, frukt, gulrøtter, kjeks +++ oppi (på ting som ikke holder seg så putter vi oppi like før han skal åpne)
 
Pakkekalendere begge to. Eldste (9,5) med alt mulig småting, alt fra pokemonsokker til stjernehimmellampe, yngste (da 9,5 mnd) med skumpinner, smoothie og småting han trenger. Regner ikke med han forstår så mye i år da, men gøy for oss alle sammen.
Katten får og. :rolleyes:
 
Pakkekalender her, i år er det en del godteri og småleker kjøpt i Sverige i sommer, og noen ebayvarer, magnetiske bokmerker og slikt.
 
Hvilke julekalender skal barna deres ha og hvor gamle er de?

Her skal eldste på 9,5 år ha Lego Star Wars, mellomste på 5 år ha Lego Friends og lille U på 1,5 år ha slike poser med tallende 1-24 på med fruktpureer, frukt, gulrøtter, kjeks +++ oppi (på ting som ikke holder seg så putter vi oppi like før han skal åpne)
Har brodert kalender til vesla på to, har kjøpt SingSang julesangkort som hun skal få i årets kalender.
 
Gutten på 2,5år får pakkekalender.
Blir litt duplo, småbiler, figurer fra Jake og sjørøverene, en julepynt, smoothie og sånne små poser med snacks :)
 
Sjokoladekalender. Vi har absolutt ikke bruk for 24 småting x 2. Blir for mye tull som ungene ikke har bruk for.
 
Har ei på 2år og 4mnd i desember. Hun får pakkekalender + mummikalender (sånn ferdigkjøpt).
 
Poden på 2 år skal få en sjokoladekalender og en pakkekalender. Tenkte å gjøre den på noe ala samme måte som til din 1,5 åring :)
 
Her får vesla på 2.5 pakkekallender. Ho er veldig glad i klistermerker, så ein del klistermerker (kjøpt boks på Nille med mange rullar som eg fordelar på mange dagar), hårpynt, ting til pepperkakebaking og litt godteri i helgen. Tanten har brodert kallender, så føler jeg må lage til. Når ho blir litt større kjem det til å vera puslespill i kallenderen med vist mange biter hver dag.
 
Eldste får Lego friends. Mellomste får sånn en med fotballkort og minste får sjokoladekalender :) så får de felles aktivitetskalender :)
 
2 år i mars. Pakkekalender med biter av togbane, småbiler, lego duplo, sokker..
 
Jeg er lei av alt småtteriet jeg har kjøpt i pakkekalender til barna siste årene. Føler det blir sett på to-tre ganger så ligger det mest i veien etterpå. Kjøper innholdet kun for å ha et innhold. Prøver såklart å kjøpe noe de liker, men likevel blir det meste liggende. Prøvde kombinasjon av pakker og aktiviteter sist år, det var heller ikke så vellykka. I år har jeg tenkt å kjøpe noen større gaver som jeg vet de ønsker seg/trenger, ellers blir det en Dumlesjokolade de andre dagene. Har ikke lyst til at kalenderen skal være så voldsom, synes dagens barn får det de har lyst på til enhver tid, samtidig som at det som er i kalenderen bør være noe de trenger/har lyst på! De to største er 9 og 16 år... Kanskje derfor det er litt vanskelig!
 
Pakkekalendee, ingen tull eller ting som blir liggende her
Lwgokalender på meg og kb
 
Pakkekalender til sønnen på 3,5 år. Vi handlet inn gaver da en av lekebutikkene i nærheten hadde 50%på alle varer. Her blir det kalendergaver som blant annet aktivitetshefter, play dough, pysj, tusjer og lego-figurer.
 
Back
Topp