JULEGAVETIPSTRÅDEN 2015

Hjelp meg med svigermor!!:)

Hun liker dyre kremer, trener, går en del på fjellet(men tror hun har det hun trenger her), sminke ja(men kan ikke være hva som helst).

Liker merker som dkny
malene birger
fillipa k etc.

Becksøndergaardskjerf i bomull?

Ja, det er en dame som vet hva hun vil ha;) Men hun forventer jo ikke luksuskremer,men kan ikke kjøpe nivea liksom.
Ikke bestemt meg helt enda, prøver synke budsjettet litt.
men hmm 1000kr kanskje.

Håper finne noe malene birger på salg , men hmm...

H
Du kunne prøvd noe fra the body shop da, det e jo veldig gode produkter,fri for alt mulig drit og de er heller ikkje dyretestet, OG de ser litt eksklusiv ut hvis du velger noe av det litt dyrere (laaaangt under 1000lappen) :) eg har gjort mer enn en person avhengig av rhe body shop sine produkter som tidligere betalte i dyre dommer for div produkter :)

H
Du kunne prøvd noe fra the body shop da, det e jo veldig gode produkter,fri for alt mulig drit og de er heller ikkje dyretestet, OG de ser litt eksklusiv ut hvis du velger noe av det litt dyrere (laaaangt under 1000lappen) :) eg har gjort mer enn en person avhengig av rhe body shop sine produkter som tidligere betalte i dyre dommer for div produkter :)
Takk for tips:) Det kan godt være ja.
Er en ikke langt unna her:):D

Takk for tips:) Det kan godt være ja.
Er en ikke langt unna her:):D

De har forresten fått en helt fantastisk spa serie,hvis hun har badekar så anbefales den sterkt :D ;)
De setter og sammen sånn kurv til deg hvis du ønsker,og da kan du fylle på med div produkter, det blir jo noen kr av det, men da får du så mye mer til feks en tusenlapp en bare en dyr krem liksom ;)

De har forresten fått en helt fantastisk spa serie,hvis hun har badekar så anbefales den sterkt :D ;)
De setter og sammen sånn kurv til deg hvis du ønsker,og da kan du fylle på med div produkter, det blir jo noen kr av det, men da får du så mye mer til feks en tusenlapp en bare en dyr krem liksom ;)

Det høres ut som kan bli en veldig fin gave:)

Her er min plan over julegaver. Har ikke kjøpt inn alt enda.. Men er ferdig med 5 pakker :)

Mangler fortsatt ideer for hva jeg kan kjøpe til mannen, pappa og stemoren min :)

Mannen:

Mamma: strikkebok, bodylotion og krølltang.

Svigermor: Boblejakke

Pappa:

Stemor: parfyme

Søster: smykke + genser + cardigan

Niese: noe fra lekebutikken.

Onkel 1: skjorte + genser

Onkel 2: parfyme

Tante 1: parfyme + en topp

Tante 2: parfyme

Kusine 1: skjerf, armbånd og et halskjede.

Kusine 2: DVD og en topp

Kusine 3: spill + DVD

Fetter 1: En hettegenser

Fetter 2: gavekort til lekebutikken

Venninne: tøfler, badehåndkle og noe dekor til huset.

Gudbarn: ull sokker i Marius strikk og en skjorte.

Mannen: Skal se etter PS4 på black friday
De to eldste barna: Lego
Mamma: Kaffekopper til et servise hun akkurat har begynt å samle på
Lillesøster: Ølglass hun har ønsket seg
Niese: Veske
Storesøster: ???

Resten vet jeg ikke enda

Kjæresten - drill
Mamma - lykt til å ha på trappa
Pappa - spekemat, el. Barbermaskin
Søster - noen gode sokker, og div små stæsj
Kusine på 4 - memoryspill og teselskap sett i frost
Kusine på 3 - leke mat

Trenger fremdeles bursdagsgave til kjæresten, søsteren og kusinen på 3 som har valgt å ha bursdag så tett oppi jul, kjøpte klokke til kjæresten til jul i fjor, men han ønsker seg Daniel Wellington klokke, jeg har ikke så lyst til å kjøpe det, for syntes det blir så kjedelig, men vil jo gi han det han ønsker seg også da, han ønsker seg jo ikke noe annet heller påstår han. Til kusina på 3 har jeg heller ikke peiling, hun har jo alt av leker, men så vil jeg jo heller ikke være hun kjipe som gir klær, hun vil kanskje ikke huske det om noen år uansett :) søsteren på 17 har jeg virkelig ikke aning

Fotobøker og kalendere har blitt veldig godt tatt i mot her! Eller memory (spill) med barna på! Fotogaver med andre ord;)

Har ikke tenkt så mye på julegaver enda, men vi kommer til å melke det at vi har ei frøken som ikke er året enda i år og kjører nok på med en del fotoprodukter til i hvertfall besteforeldre og oldemor :happy: fotoknudsen reklamerer med masse gode tilbud der når i disse dager så tenkte få sett litt der i helgen.

Back
Topp