Hjelp meg med svigermor!!
Hun liker dyre kremer, trener, går en del på fjellet(men tror hun har det hun trenger her), sminke ja(men kan ikke være hva som helst).
Liker merker som dkny
malene birger
fillipa k etc.
Becksøndergaardskjerf i bomull?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hjelp meg med svigermor!!
Hun liker dyre kremer, trener, går en del på fjellet(men tror hun har det hun trenger her), sminke ja(men kan ikke være hva som helst).
Liker merker som dkny
malene birger
fillipa k etc.
Inte dumt. Koster de og hvorBecksøndergaardskjerf i bomull?
Ja, det er en dame som vet hva hun vil haMen hun forventer jo ikke luksuskremer,men kan ikke kjøpe nivea liksom.
Ikke bestemt meg helt enda, prøver synke budsjettet litt.
men hmm 1000kr kanskje.
Håper finne noe malene birger på salg , men hmm...
Takk for tipsH
Du kunne prøvd noe fra the body shop da, det e jo veldig gode produkter,fri for alt mulig drit og de er heller ikkje dyretestet, OG de ser litt eksklusiv ut hvis du velger noe av det litt dyrere (laaaangt under 1000lappen)eg har gjort mer enn en person avhengig av rhe body shop sine produkter som tidligere betalte i dyre dommer for div produkter
![]()
Takk for tipsDet kan godt være ja.
Er en ikke langt unna her![]()
De har forresten fått en helt fantastisk spa serie,hvis hun har badekar så anbefales den sterkt![]()
De setter og sammen sånn kurv til deg hvis du ønsker,og da kan du fylle på med div produkter, det blir jo noen kr av det, men da får du så mye mer til feks en tusenlapp en bare en dyr krem liksom![]()
fotoknudsen reklamerer med masse gode tilbud der når i disse dager så tenkte få sett litt der i helgen.