Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Sitter her, ferdig med alle barna i familien. Så kommer det store spørsmålet, HVA skal de voksne få? Noen som vil dele noen tips?
Her gir vi til søsknene våre, blir feil å ikke hi til de, men de skal gi til alle ungene våre. De fortjener å få noe de som ikke har barn også. Men nå var ikke dette svar på mitt spørsmål heller.Her kjøper vi til besteforeldre, barna kjøper til foreldrene og vi til hverandre. Men tante og onkler til barna får ikke gaver lengre.
men de voksne vi kjøper til er vanskelige nok. Blir inni mellom klær til de
Wow, det er dårlig..Kjøpt noen pyntegjenstander som jeg håper faller i smak. Helt ærlig hadde det sikkert vært like greit med gavefri for de voksne her også. Vi har blitt så skuffa år etter år, så nå kjøpte jeg bare noe random som jeg synes var fint. Vi har brukt å få ting som var ment til dem selv, men som ikke passet inn og derfor gitt til oss eller ting som i utganspunktet var kjøpt til noen andre, men de fant en bedre gave til de og da ble den "dumpet" på oss. Fikk også alias et år og mannen min kan ikke norsk engang... litt kjipt, men sånn får det bare være. Føler i grunn det er for dumt å bli skuffa over noe man får i gave, men så klarer jeg ikke helt å la være heller.
Verktøy er også på gavelista i år, pluss noe spiselig som fenalår og sikkert noe god drikke, bilde i ramme og fotokalender
Her gir vi til søsknene våre, blir feil å ikke hi til de, men de skal gi til alle ungene våre. De fortjener å få noe de som ikke har barn også. Men nå var ikke dette svar på mitt spørsmål heller.
Gah, da kan de likesågodt la være å gi dere noe, om det skal være slik.Kjøpt noen pyntegjenstander som jeg håper faller i smak. Helt ærlig hadde det sikkert vært like greit med gavefri for de voksne her også. Vi har blitt så skuffa år etter år, så nå kjøpte jeg bare noe random som jeg synes var fint. Vi har brukt å få ting som var ment til dem selv, men som ikke passet inn og derfor gitt til oss eller ting som i utganspunktet var kjøpt til noen andre, men de fant en bedre gave til de og da ble den "dumpet" på oss. Fikk også alias et år og mannen min kan ikke norsk engang... litt kjipt, men sånn får det bare være. Føler i grunn det er for dumt å bli skuffa over noe man får i gave, men så klarer jeg ikke helt å la være heller.
Verktøy er også på gavelista i år, pluss noe spiselig som fenalår og sikkert noe god drikke, bilde i ramme og fotokalender