Julegavetips?

Zeena

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
Aner rett og slett ikke hva jeg skal kjøpe til ettåringen. Vurderer noe fornuftig i år. Hun kommer til å få en haug av leker og klær fra familie. Kommer vi ikke på noe lurt blir det penger på sparekonto. Eller har dere noen gode tips på lager?
 
Vi skal kjøpe lekekomfyr. Han liker å åpne og lukke ovnsdøra, så det blir aktiviteten nå :p Og så regner vi med at den blir morsom videre også da!

Men det er vel ikke i kategorien fornuftig :p
 
Vi skal kjøpe lekekomfyr. Han liker å åpne og lukke ovnsdøra, så det blir aktiviteten nå :p Og så regner vi med at den blir morsom videre også da!

Men det er vel ikke i kategorien fornuftig :p
Det var faktisk ikke så dumt. hun får koppestell av mamma i julekalender, så kanskje noe kjøkken er tingen.
 
Vi har ønsket oss lekekjøkken også, hun er så glad i lekekjøkkenet på jobben til pappa'en, helst åpne døren og dunke rundt- men synes det er så kjekt :)
 
Vi skal også kjøpe lekekjøkken :)
Lekemat
Diverse tilbehør til lekekjøkkenet
Babyborn
Akebrett
Junior dundyne
Fantorangen bamse
Klær
 
Så morsomt at flere tenker det samme. Vi skal kjøpe lekekjøkken. Kom gjerne med tips om hvilket, vi har liksom ikke funnet det vi ønsker oss mtp utseende og størrelse. Av andre har vi ønsket oss:
- tilbehør til kjøkken
- duplo
- div dyr (realistiske). Veldig populært for tiden.
- akebrett
- morgenkåpe
- togbane/bilbane
- klær
 
Bestilte lekekjøkken på fredag :) Fant og Fisher Price lekePC med læringsprogram til 160,- så det blir nissegave.
Har ønsket oss akebrett også og kanskje noe å ha i lekekjøkkenet :)
 
Jeg droppet lekekjøkken foreløpig.. fant heller ikke noe jeg liker og som passer inn i stua (vi har ikke sååååå stor stue). Bestilte et leketelt i stedet. :D Tar plass det også, men kan pakkes sammen ved behov.
 
Her blir det også lekekjøkken :nicethread vi kommer til å kjøpe Ikea sitt DUKTIG. Dette fordi det er solid, mange barnehager jeg vet om og den jeg jobber i har disse så da er saken klar :happy:
 
Vi har kjøpt denne. Hun lignende på besøk, og elsket det. https://www.extra-leker.no/fp-lp-sit-stand-dft71

Ellers har vi alt og mye mer, så gaver er jammene meg ikke lett. Lekekjøkken har vi fra før, sammen med enorme mengder plastikkmat, kasseroller og koppestell. Arvet leketelt har vi også nettopp funnet fram, og det er veldig populært, både for babyen og for store barn. Det hun liker absolutt best å leke med nå er dukker, så hvis vi ikke hadde 20 dukker med full garderobe og alt tilbehør hadde jeg sikkert kjøpt noe der... Det er så mye lettere å kjøpe gave til eldstemann. :rolleyes:
 
Så morsomt at flere tenker det samme. Vi skal kjøpe lekekjøkken. Kom gjerne med tips om hvilket, vi har liksom ikke funnet det vi ønsker oss mtp utseende og størrelse. Av andre har vi ønsket oss:
- tilbehør til kjøkken
- duplo
- div dyr (realistiske). Veldig populært for tiden.
- akebrett
- morgenkåpe
- togbane/bilbane
- klær
Det er jo veldig smak og behag. Ikeas er veldig stilrent, og det de fleste vil ha, men jeg liker bedre med sterke farger til barn, og fant et til halve prisen på br for mange år siden. Det jeg derimot vil anbefale deg å tenke mer på er hvilken type mat du kjøper. Det er blitt så populært med tøy, eller enda verre hjemmeheklet, mat, og det er virkelig noe herk å vaske i forhold til plastikk.
 
Back
Topp