Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var faktisk ikke så dumt. hun får koppestell av mamma i julekalender, så kanskje noe kjøkken er tingen.Vi skal kjøpe lekekomfyr. Han liker å åpne og lukke ovnsdøra, så det blir aktiviteten nå Og så regner vi med at den blir morsom videre også da!
Men det er vel ikke i kategorien fornuftig
Vi skal kjøpe sammeHer blir det også lekekjøkken vi kommer til å kjøpe Ikea sitt DUKTIG. Dette fordi det er solid, mange barnehager jeg vet om og den jeg jobber i har disse så da er saken klar
Vi skal kjøpe samme
Det er jo veldig smak og behag. Ikeas er veldig stilrent, og det de fleste vil ha, men jeg liker bedre med sterke farger til barn, og fant et til halve prisen på br for mange år siden. Det jeg derimot vil anbefale deg å tenke mer på er hvilken type mat du kjøper. Det er blitt så populært med tøy, eller enda verre hjemmeheklet, mat, og det er virkelig noe herk å vaske i forhold til plastikk.Så morsomt at flere tenker det samme. Vi skal kjøpe lekekjøkken. Kom gjerne med tips om hvilket, vi har liksom ikke funnet det vi ønsker oss mtp utseende og størrelse. Av andre har vi ønsket oss:
- tilbehør til kjøkken
- duplo
- div dyr (realistiske). Veldig populært for tiden.
- akebrett
- morgenkåpe
- togbane/bilbane
- klær