Julegavetips

Bee

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Har du kjøpt noe genialt i julegave til noen? Vil du dele med resten av oss som sliter?

Jeg står helt fast på hva vi kan kjøpe til svigermor og svigerfar. De skal feire julen sammen med oss, så føler litt ekstra press siden pakkene skal åpnes sammen.

Et godt tips fra meg til den som har alt: Gavekort på kino eller Storytel.
(PS: ble nedstemt som gave til svigers...)
Håper på mange gode forslag her nå! :santa

En kurv med litt diverse mat (oster, god sjokolade, kaffe ol) eller noe god drikke :)
Julekaker hvis du liker og har tid til å bake :)

Lurer på det samme selv :o
Her har svigerfar fått gilde ribbeaquavit, og foreløpig har jeg kun kjøpt en god håndkrem til svigermor :P mulig hun får en CD til bilen siden hun liker å høre på musikk og synes radio er litt masete

Jeg skal lage noen gavekurver med hjemmelaget bodyskrubb og kroppsolje, malte kopper fra datteren vår, glass med hjemmelagde tennbriketter, glass med ingredienser til cookies, hjemmelagde kakaopinner og karameller:)

Jeg skal lage noen gavekurver med hjemmelaget bodyskrubb og kroppsolje, malte kopper fra datteren vår, glass med hjemmelagde tennbriketter, glass med ingredienser til cookies, hjemmelagde kakaopinner og karameller:)
Åå er så koselig å gi bort hjemmelagde gaver! Hvor henter du energien fra i disse dager? :o :P

Jeg har bestilt fotobok til min side av familien. Det blir gaver fra jentene. Ellers så har jeg kjøpt bok til mamma. Pappa får en flaske god cognac. Svigermor skal visstnok få gavekort på fotpleie. Det er standard prosedyre.

Åå er så koselig å gi bort hjemmelagde gaver! Hvor henter du energien fra i disse dager? :o :P
Ja det er morro! Hehe jeg sniker fra februargruppa så jeg har fortsatt litt energi til overs!:p også har jeg blitt sykemeldt nå så jeg bruker energien jeg har til akkuratt det jeg vil:p

Ja det er morro! Hehe jeg sniker fra februargruppa så jeg har fortsatt litt energi til overs!:p også har jeg blitt sykemeldt nå så jeg bruker energien jeg har til akkuratt det jeg vil:p
Ah det er slik å forstå ja! ;) da skjønner jeg at du har litt til overs å bruke på slikt. Veldig koselig syssel det da :) Hadde egentlig tenkt å bake litt nå i permisjonen jeg, men ser ikke ut som det blir noe av :P

Sånt liker jeg også å gi bort, til vanlig ;) Koselig syssel for deg som har både energi og tid :)
I år blir det om å gjort å komme i mål på raskest og enklest mulig måte for min del :P

Takk for gode tips :)
Har funnet gave til svigerfar! Det blir et års abonnement på et magasin han liker ;)

Boken om Nora og den blå kaninen anbefales varmt til barn og barnefamilier.

Varme, pene luer og hansker er backup-planen min til alle aldre. Kanskje skinnhansker til svigers?

En venninne som er flink til å holde middagsselskap får en kurv med lys, servietter og litt bordpynt.

Jeg sliter med gaveidéer til to gutter på ca. atten I år. Noen tips?

Ingen skikkelig geniale ideer, her blir det mye ullsokker, hansker, skjerf og luer. Vin og likør til svigerfar m frue, ellers litt spekepølser, og konfekt til de voksne. Har lite barn i familien, men noen tenåringer, som får smykker og gavekort. Har ofte kjøpt tjukke gensere til far og svigerfar, men far har så mye sånt nå, så i år blir det spekemat og sokker. Mannen får varmeteppe ( sånn elektrisk) til senga, for han er en frossenpinn, mens jeg blir overopphetet av å ha det for varmt på soverommet.

Mitt eneste gavetips i år, er å be alle si nøyaktig hva de ønsker seg, fordi jeg ikke orker å styre inne på kjøpesentre akkurat i år :p

Mitt eneste gavetips i år, er å be alle si nøyaktig hva de ønsker seg, fordi jeg ikke orker å styre inne på kjøpesentre akkurat i år :p

Hehe.. Høres ut som min plan i år ;)

Har gjort innkjøpene veldig lette i år. Så nå venter vi faktisk bare på det siste i posten. det vi har fått, er allerede pakket inn ;)

Jeg synes alltid det er så fint å få spiselige pakker - så til vennepar har vi kjøpt enkle spekematpakker - også kjøpte vi en god dose spekemat til oss selv, siden jeg har veldig lyst på det til etter fødsel :)

Her bakes det lefser og lages hjemmelaget ribberull og sylte som de voksne får sammen med noen hjemmestrikka kluter! Alle har alt de trenger, så forbruksvarer og ting som kan spises og drikkes er helt knall å gi bort! Kjipt å gi bort gaver som blir liggende i et skap og som de ikke husker å ha fått ;)

Har kjøpt morgenkåpe til minsten i sånn skikkelig mykt stoff. :) Også fikk jeg i tak i litt gode kaffe- og te-smaker til kolleger på jobb:) Mangler ennå et par til, men de tror jeg at jeg får handlet på nett;)

Jeg har strikket kjøkkenkluter til noen venninner, også har jeg vært å kjøpt kjøkkensåpe i dag som de skal få med (litt finere enn sånn vanlig fra jif). Tenker å kanskje bake/lage noe julegodt å gi bort også. Pleier å lage drops med ei venninne som vi gir bort i gaver, men det er så høyt tempo når vi lager det, så det orker jeg ikke i år.

Back
Topp