Julegaver

Usikker, men tenker på å finne et akebrett :D
 
Godt spørsmål :p Kan hende det blir noe klær
 
Jeg er jammen ikke sikker, må sette meg ned og se hva han kan ha bruk for og så fordele ønskene til de som gir gaver. Så se hva som er igjen :p men duplo, akebrett, puslespill, bøker er ting jeg tenker er fine ønsker..
 
er fortsatt i tenkeboksen, men tror vi heller mot akebrett :)
 
Vi tenker på å kjøpe kjøkken eller dvd (helst Blu-ray) spiller til bil :) Har også veldig lyst til å kjøpe en av de store eskene med duplo til han, men så langt så er han ikke så veldig interessert i det.
 
Her trur eg det vil bli ei enkel dukke (om det finnes lenger)
 
Driver å skriver ønskeliste her, men det er jo sååå vanskelig :eek: vinterstøvler har hun, oh dress kommer vi til å kjøpe før jul. Vil ikke ha altfor mye leker på lista heller. Noen tips?
 
Driver å skriver ønskeliste her, men det er jo sååå vanskelig :eek: vinterstøvler har hun, oh dress kommer vi til å kjøpe før jul. Vil ikke ha altfor mye leker på lista heller. Noen tips?

Hva med klær eller utstyr hun vil trenge iløpet av våren igjen? Her ønsker jeg meg alltid ull til ungene til jul og evt utstyr som de vil ha glede av senere. Bøker, musikk, spesielle filmer du kunne tenkt deg til de, penger om det er noe stort dere planlegger å kjøpe til henne?
 
Hva med klær eller utstyr hun vil trenge iløpet av våren igjen? Her ønsker jeg meg alltid ull til ungene til jul og evt utstyr som de vil ha glede av senere. Bøker, musikk, spesielle filmer du kunne tenkt deg til de, penger om det er noe stort dere planlegger å kjøpe til henne?
Treig jeg visst:p haha
Føler jo jeg har det jeg trenger, men har vel funnet ut at det sikkert ikke er så dumt med enda litt mer ull så det er ført opp :)
Har lurt på å kjøpe sånn stor pakke med Disneyklassikere til henne. Blir vel evnt litt til meg selv og, men tenker det er noe vi kan ha glede av sammen
 
Aner virkelig ikke.. Mulig hun får gåbil, dukkevogn eller noe annet som kan påvirke motorikken i riktig retning.. :)
 
Jeg har fått kjøpt den store esken med duplo som jeg snakket om over her :D Det blir nok til at jeg kjøper en gave senere også.
 
Jeg har kjøpt duplo han skal få og så har jeg kjøpt ny vognpose så det ble julegaven hans ;)
 
Akebrett
Duplo (ellers har vi et hav av leker etter storesøstrene)
Kanskje et par ta på og føle bøker, da disse gnages i stykker nesten med det samme :p
 
Han får julekalender i hele desember, på julaften er jeg litt usikker egentlig :p akebrett med ratt kanskje :)
 
Akebrett
Duplo (ellers har vi et hav av leker etter storesøstrene)
Kanskje et par ta på og føle bøker, da disse gnages i stykker nesten med det samme :p
Godt å høre det ikke bare er her ting slites i stykker med en gang :p
 
Back
Topp