Julegaver

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Har dere mange gaver igjen? :) vet dere hva dere skal kjøpe til de forskjellige? Her har vi vel endel gaver igjen, men det er igrunn bare småtteri :) er ferdig med storesøster og samboeren min sine gaver. Alle gavene til svigers er ferdige (tror jeg!).

Mangler til mine søsken og foreldre, mine besteforeldre, og tanter og onkler og fettere.

Har fikset ferdig alle gavene til familien. Mangler bare til 3 venninner.

Så deilig å nesten være ferdig da :D
Ja gjorde det enkelt i år siden vi nettopp har kjøpt hus. Blir bilde av gutten til familien og klær til tantebarn bestilt på nett;)

Ja gjorde det enkelt i år siden vi nettopp har kjøpt hus. Blir bilde av gutten til familien og klær til tantebarn bestilt på nett;)
Smart, tenkte også å gi noen bilder :) men har glemt det i farta, takk for påminnelsen. Har bestilt endel online jeg og, eneste jeg har kjøpt fysisk var bøker i butikk på Black friday.

Smart, tenkte også å gi noen bilder :) men har glemt det i farta, takk for påminnelsen. Har bestilt endel online jeg og, eneste jeg har kjøpt fysisk var bøker i butikk på Black friday.
Ah black friday ja, kom meg ikke av gårde på det...mn det var nok sikkert fullt av folk! Vær så god:) vi tok bilder selv, selv om jeg gjerne skulle tatt hos fotograf. Mn synes det er så dyrt...

Ah black friday ja, kom meg ikke av gårde på det...mn det var nok sikkert fullt av folk! Vær så god:) vi tok bilder selv, selv om jeg gjerne skulle tatt hos fotograf. Mn synes det er så dyrt...
Ja, for mye folk etter min smak ;) ja, tar også bilder selv. Gjorde det med førstemann og :) fotograf er kjempedyrt, ja! Dessuten har jeg en 2,5-åring som er så sjenert at det hele hadde vært mislykket :o i en sjenert periode.

Ja, for mye folk etter min smak ;) ja, tar også bilder selv. Gjorde det med førstemann og :) fotograf er kjempedyrt, ja! Dessuten har jeg en 2,5-åring som er så sjenert at det hele hadde vært mislykket :o i en sjenert periode.

Åå ja da er det nok bedre om man tar selv:)

Mangler foreldrene våre, hans 2 søstre og en igjen til eldste. Satser på at alt er i hus neste uke :) da jobber han kveld så vi kan handle på dagen :)

Jeg er i gang, men ikke ferdig nei! :)

Har gjort unna ca. 75% :) har igjen et par vanskelige som jeg ikke vet hva vi skal kjøpe til, men håper å få det unna innen 10 ^-^

Ikke mye vi mangler nå, og det som ikke er kjøpt har jeg skrevet ned hva vi skal kjøpe.
Blant annet rødvinspølse og en del juleviner.
Gavekort for hele sentrum.Brukes hvor man vil der.
Overmadrasser.
Må få fikse med bilder ++

Masse igjen, men ordner seg nok. Trenger bare litt tid til å komme meg. Heldigvis vil i alle fall 4tenåringer i fam ha penger :)

Jeg fant ut en gave jeg skal sy idag :) så da kan den snart krysses av for.

Tror vi har 15 personer IGJEN å kjøpe til.. Usj, liker ikke å være så sent ute ;)

Back
Topp