Julegaver ..

Zazigai

Forelsket i forumet
Hvordan ligger dere an? Tenker at det kan bli tungt og gå å tråkke med store mager og vonde føtter ut i desember .. Kanskje endel som handler på nett? Her er vi ferdig med 12 av 19 pakker, hsr handle litt på nett, og litt i butikk :) !

Er ferdig:)

Uff, jeg har enda ikke begynt! Må få fingen ut å kjøpe litt gaver. Jeg vet ikke hva jeg skal kjøpe til de forskjellige enda heller.

Tror nok det kan bli endel fra nettet ja...
Har kun 1 i boks....

Begynner å bli ferdig :D

Har kommet halvveis her.. Startet litt tidligere :) men blir i butikk så lenge eg orker og resten på nett x)

Ikke begynt.
Trenger hjelp!

Hva kjøper man til søsken i 18-22 års aldere.( ca 200 kr pr gave )
Foreldre, besteforeldre, ????
Helt grønn på det i år. Skulle vært tidligere ute kjenner jeg

Jeg har ikke begynt. Tror vi må sette oss ned og skrive liste over hva vi skal kjøpe, og så får jeg sende ut samboeren. Han er heldigvis innforstått med at det m bli han som tar seg av innkjøpene, i og med at jeg er på krykker for tida.

Har ikke begynt enda :(

Kommer nok ikke til å starte før 18/19 desember heller :( Har eksamener jeg må lese til. 5 stk fordelt fra 4 til 18 des :( :P

Ferdig med nesten alle. Mangler 3, men de tar mannen. Er så skrøpelig i bekkenet nå, at det kan ikke nytte å fly i butikker:)

Kjøpte første presang igår. Har heldigvis ikke så mange å kjøpe, men håper å bli ferdig med dem nå ila november. Problemet blir hva vi skal kjøpe til svigerfar da han sjelden kommer med noe særlig med ønsker og har det meste. Men får sende mannen ut for å handle til ham:-)

uff, ikke kjøpt en eneste en! :( men jeg skal få med meg sambo på shopping, for selv om bekkenet er ille så skal jeg trosse det å koose meg med julegaveshopping :D Det er jo noe av det kosligste:)

Har kjøpt en halv gave Må vente på lønninger, gitt!

Har ikke begynt...:/ eller kjøpte inn litt mye til bursdagen til sønnen min nå i november, så noe har vi da... Men ellers...ikkeno foreløpig.

Ikke begynt.
Trenger hjelp!

Hva kjøper man til søsken i 18-22 års aldere.( ca 200 kr pr gave )
Foreldre, besteforeldre, ????
Helt grønn på det i år. Skulle vært tidligere ute kjenner jeg
Søsken i den alderen kan man jo egentlig kjøpe et lager med sokker .... det er i hvertfall min erfaring at de sjeldent investerer i det selv :-p
Eventuelt noen greie hansker?
Jeg er fan av gaver som har bruksverdi.
Foreldre og besteforeldre har ofte det meste de trenger, men blir vel ofte begeistret og glade for litt luksuskaffe, kanskje noe spesielle/eksklusive matvarer?

Er ferdig med 3 av 22! Men skal handle noen imorgen :) og venter på en del fra nett :D

Back
Topp