Julegaver

SHS

Elsker forumet
Er dere i gang? Har kjøpt noen få, men føler jeg har mange igjen og hodet er tomt for ideer.

Har handlet litt leker på nettet og det synes jeg er ganske smart :) Men endel andre ting liker jeg å se og ta på før jeg kjøper. Synes også det er greit at voksne har mulighet til å bytte, så ber alltid om byttelapp. Vet selv hvor kjedelig det er å få gaver man stapper inn i et skap og glemmer. Bedre at man bytter og de kommer til nytte :)

Har begynt, men er langt fra ferdig :p

Jeg har kun igjen samboer og mini:p vet ikke helt hva vi skal kjøpe til mini. Mulig vi bare gir noe fond i år siden hun ikke har så mye glede av pakker dette året uansett:p

Foreldrene mine og svigers får kalender med bilder, da er det egentlig bare søstrene mine igjen.
Mulig jeg hjelper sambo med å kjøpe til søsteren hans og barna, men ellers er det ikke flere som får.
Liker å kjøpe minimalt med gaver.

Jeg har ikke begynt ennå! Synes det er et ork å kjøpe julegaver...

Ja er straks ferdig. Har igjen 3 stk tror jeg. Skal ut å handle i morgen og på lørdag så regner med å bli ferdig da :) liker vanligvis å være ferdig før november...menmen

Jeg har kjøpt 1, mangler mange! Så er bare å sette i gang. :-) Det Men mangler ideer.

Er ferdig! :D
Nå skal de "bare" pakkes inn...

Da fikk jeg bestilt gave til samboer også:) håper bare det ikke blir noe tull med bestillingen, har aldri handlet fra den nettbutikken før:p

Ferdig med alle barna jeg skal kjøpe til. Mangler svigers, mamma og samboer.

Jeg er nesten ferdig, mangler noen småting til sambo og noe til min bror. Mangler å pakke de inne da.

Jeg er nesten ferdig :)

Utrolig deilig å være ferdig:) da kan desember mnd bare nytes!:D pakkekalenderen er også ferdig nå:)

Utrolig deilig å være ferdig:) da kan desember mnd bare nytes!:D pakkekalenderen er også ferdig nå:)
Så flink du er :-) Her må vi bare komme i gang. Har heller ikke kjøpt en eneste av over 50 kalendergaver :-/

Så flink du er :-) Her må vi bare komme i gang. Har heller ikke kjøpt en eneste av over 50 kalendergaver :-/
Hvem som skal få kalender? Vet du hva du evt skal kjøpe? Selve handlingen tar som regel ikke lengst tid. Verre med å finne ut hva en skal kjøpe:o

Hvem som skal få kalender? Vet du hva du evt skal kjøpe? Selve handlingen tar som regel ikke lengst tid. Verre med å finne ut hva en skal kjøpe:o
Eldstemann (M) skal ha pakkekalender og samboers to jenter. De får heldigvis bare de dagene de er hos oss i desember. Kommer nok til å kjøpe leker ala duplo til M som kan deles opp i flere pakker. Men å kjøpe kalendergaver til en fjortis som ikke er glad i smykker ol er vanskelig :-/

Har ikke begynt enda. Jeg skal kjøpe gaver til 8 personer. Jeg tar det vel i slutten av måneden og pleier å bli ferdig rimelig raskt. Jeg pleier å skrive ned hva jeg skal ha til de enkelte personene. Det gjør alt mye lettere.

Eldstemann (M) skal ha pakkekalender og samboers to jenter. De får heldigvis bare de dagene de er hos oss i desember. Kommer nok til å kjøpe leker ala duplo til M som kan deles opp i flere pakker. Men å kjøpe kalendergaver til en fjortis som ikke er glad i smykker ol er vanskelig :-/
Uff ja det kan fort bli litt vanskelig ja. Men hva med sminke, neglelakk, lipglosser etc?

Back
Topp