Det er litt begrenset hvor mye sånt vi kan gi ;-) Men det blir nok noen slike ting. Vi gir pynting av pepperkakehus en dagUff ja det kan fort bli litt vanskelig ja. Men hva med sminke, neglelakk, lipglosser etc?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er litt begrenset hvor mye sånt vi kan gi ;-) Men det blir nok noen slike ting. Vi gir pynting av pepperkakehus en dagUff ja det kan fort bli litt vanskelig ja. Men hva med sminke, neglelakk, lipglosser etc?
Så koseligDet er litt begrenset hvor mye sånt vi kan gi ;-) Men det blir nok noen slike ting. Vi gir pynting av pepperkakehus en dag![]()
Gjør samme her, har ikke så mange, så det går kjapt når jeg først setter i gangHar ikke begynt enda. Jeg skal kjøpe gaver til 8 personer. Jeg tar det vel i slutten av måneden og pleier å bli ferdig rimelig raskt. Jeg pleier å skrive ned hva jeg skal ha til de enkelte personene. Det gjør alt mye lettere.
Jeg er nesten ferdigGjør samme her, har ikke så mange, så det går kjapt når jeg først setter i gang![]()