Så lenge det er kun body og longs i ull så går det veldig fint her iallefallEr det bare mine unger som blir svette av ullplagg inne??dem kan bruke det som mellomplagg og ytterplagg.. men ikke inne!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så lenge det er kun body og longs i ull så går det veldig fint her iallefallEr det bare mine unger som blir svette av ullplagg inne??dem kan bruke det som mellomplagg og ytterplagg.. men ikke inne!
Har starta ja. Må fordele litt utover serru. Greit hvis man kommer over noe tilbud etc.Har du begynt på gavene da?![]()
Blir en del bilder her også+ noen kalendere.
Neida, vesla her og er så varm så bruker ikke ull inneEr det bare mine unger som blir svette av ullplagg inne??dem kan bruke det som mellomplagg og ytterplagg.. men ikke inne!
Så lenge det er kun body og longs i ull så går det veldig fint her iallefall![]()
Neida, vesla her og er så varm så bruker ikke ull inneeller har brukt tynne tynne ull/silke bodyer innimellom
bruker ull ute, men ikke nødvendig på de varmeste dagene het enda, 10 + grader. Stusslig greier i november
hehe
Har starta ja. Må fordele litt utover serru. Greit hvis man kommer over noe tilbud etc.
Bestilte meg forresten kalenderbok/7.sans for neste år fra japanfoto, med bilder av poden som jeg satte sammen selv. Ble såå fornøyd. Pluss musematte far til farsdagen nå i helgen. Tror jeg ham blir glad for, datafrelst som han er.
Emira kan ha det..men spesielt Leoh blir veldig varm eller svett av det.. er én body som har gått greit å bruke da.. men da må han ha kun den i ull.. haha snodig![]()
Varm type![]()
Ja veldig.. han var jo klam hele sommeren.. haha
HeheJa...men det var han ikke alene om. Var jo så vaaaaaaaaaaarmt!!!
![]()
Vi har forferdelig mange!! Tør ikke telle over, kommer til å miste motetHar dere mange generelt å kjøpe til da?![]()
Ja helt vilt! Hehe godt den intense varmen er overhaha
Vi har forferdelig mange!! Tør ikke telle over, kommer til å miste motetStor familie og en god del venner som står hardnakket på å fortsette med julegaver. Kunne gjerne kuttet ut en del for min del
![]()
Ja, det er noe skikkelig styr med gaver til venner. Vi kjøper ikke til så mange av venners barn, heldigvis, kun til de mannen min eller jeg er fadder til + kusiner og fettere. Syyykt mange barn i omganskretsen, så det ville tatt helt av hvis vi skulle byttet med dem. Selv vil jeg gjerne begrense gavene til jenta vår også, for jeg synes det blir så mye. Hun har jo alt hun trenger, og mer til. Vi er tre venninner som putter hodene sammen og planlegger en event som er årets julegave til barna. Det tror jeg skal bli en fin tradisjon!Her kjøper vi ikke til så mange venner lenger, og heldigvis for detEllers hadde det blitt alt for mange å kjøpe til. Så vi kjøper bare til barna til vennene våre av de som har. Og resten får ikke, haha. Vi pleier heller lage til julebord eller gå ut å spise i lag med venner. Jeg har ikke så stor familie, og mams fikser en del gaver for meg på den kanten siden de bor så langt unna. Jeg bare overfører penger
Men mannen har stor familie, jeeeezz....Har heldigvis begynt da
![]()
Ja, det er noe skikkelig styr med gaver til venner. Vi kjøper ikke til så mange av venners barn, heldigvis, kun til de mannen min eller jeg er fadder til + kusiner og fettere. Syyykt mange barn i omganskretsen, så det ville tatt helt av hvis vi skulle byttet med dem. Selv vil jeg gjerne begrense gavene til jenta vår også, for jeg synes det blir så mye. Hun har jo alt hun trenger, og mer til. Vi er tre venninner som putter hodene sammen og planlegger en event som er årets julegave til barna. Det tror jeg skal bli en fin tradisjon!
I år blir det nok en hyttetur, tror jeg, med mødre og barn. Barna er så små enda, at det er jo aller mest for mødrenes skyld. Senere ser vi kanskje for oss en tur i fornøyelsespark, kino, spille inn en sang i studio, badeland, overnatting med telt i marka, skattejakt osv. Bare en liten motvekt til det materialistiske. Vil gi dem tid og gode opplevelser. Blir så innmari mye ting, liksom. Jeg kjenner jo selv at når jeg tenker tilbake på barndommen, så er det jo først og fremst de gode opplevelsene jeg husker, ikke tingene mine. Noen ting også, selvfølgelig, men...ja, du skjønner greia![]()