Julegaver

Er det bare mine unger som blir svette av ullplagg inne?? :p dem kan bruke det som mellomplagg og ytterplagg.. men ikke inne!
Så lenge det er kun body og longs i ull så går det veldig fint her iallefall;)

Har du begynt på gavene da?:)
Blir en del bilder her også+ noen kalendere.
Har starta ja. Må fordele litt utover serru. Greit hvis man kommer over noe tilbud etc.
Bestilte meg forresten kalenderbok/7.sans for neste år fra japanfoto, med bilder av poden som jeg satte sammen selv. Ble såå fornøyd. Pluss musematte far til farsdagen nå i helgen. Tror jeg ham blir glad for, datafrelst som han er.

Er det bare mine unger som blir svette av ullplagg inne?? :P dem kan bruke det som mellomplagg og ytterplagg.. men ikke inne!
Neida, vesla her og er så varm så bruker ikke ull inne :) eller har brukt tynne tynne ull/silke bodyer innimellom :) bruker ull ute, men ikke nødvendig på de varmeste dagene het enda, 10 + grader. Stusslig greier i november :P hehe

Så lenge det er kun body og longs i ull så går det veldig fint her iallefall;)

Emira kan ha det..men spesielt Leoh blir veldig varm eller svett av det.. er én body som har gått greit å bruke da.. men da må han ha kun den i ull.. haha snodig :P

Neida, vesla her og er så varm så bruker ikke ull inne :) eller har brukt tynne tynne ull/silke bodyer innimellom :) bruker ull ute, men ikke nødvendig på de varmeste dagene het enda, 10 + grader. Stusslig greier i november :P hehe

Ah okey.. samme som her da :) men ull som mellomplagg om høsten og vinteren funker supert :)

Ja veldig merkelig da! Har vært samme gradene her, men idag er det 3 grader og er meldt kaldere med kansje snø:)

Har starta ja. Må fordele litt utover serru. Greit hvis man kommer over noe tilbud etc.
Bestilte meg forresten kalenderbok/7.sans for neste år fra japanfoto, med bilder av poden som jeg satte sammen selv. Ble såå fornøyd. Pluss musematte far til farsdagen nå i helgen. Tror jeg ham blir glad for, datafrelst som han er.

Ja, greit å begynne tidlig syns jeg:) Har en del å kjøpe til, de fleste på mannen sin side. Men blir jo jeg som tar alt sammen;):P
Åh, 7.sans...det er jeg totalt avhenigig av.
Den gaven faller nok i smak:D Vet ikke hva jeg skal finne på til pappan her i hus gitt...

Kommer til å ønske oss det vi ikke fikk i bursdagen hennes :)

Har dere mange generelt å kjøpe til da?:)
Vi har forferdelig mange!! Tør ikke telle over, kommer til å miste motet:D Stor familie og en god del venner som står hardnakket på å fortsette med julegaver. Kunne gjerne kuttet ut en del for min del:)

Vi har forferdelig mange!! Tør ikke telle over, kommer til å miste motet:D Stor familie og en god del venner som står hardnakket på å fortsette med julegaver. Kunne gjerne kuttet ut en del for min del:)

Her kjøper vi ikke til så mange venner lenger, og heldigvis for det:P Ellers hadde det blitt alt for mange å kjøpe til. Så vi kjøper bare til barna til vennene våre av de som har. Og resten får ikke, haha. Vi pleier heller lage til julebord eller gå ut å spise i lag med venner. Jeg har ikke så stor familie, og mams fikser en del gaver for meg på den kanten siden de bor så langt unna. Jeg bare overfører penger;) Men mannen har stor familie, jeeeezz....Har heldigvis begynt da;)

Her kjøper vi ikke til så mange venner lenger, og heldigvis for det:p Ellers hadde det blitt alt for mange å kjøpe til. Så vi kjøper bare til barna til vennene våre av de som har. Og resten får ikke, haha. Vi pleier heller lage til julebord eller gå ut å spise i lag med venner. Jeg har ikke så stor familie, og mams fikser en del gaver for meg på den kanten siden de bor så langt unna. Jeg bare overfører penger;) Men mannen har stor familie, jeeeezz....Har heldigvis begynt da;)
Ja, det er noe skikkelig styr med gaver til venner. Vi kjøper ikke til så mange av venners barn, heldigvis, kun til de mannen min eller jeg er fadder til + kusiner og fettere. Syyykt mange barn i omganskretsen, så det ville tatt helt av hvis vi skulle byttet med dem. Selv vil jeg gjerne begrense gavene til jenta vår også, for jeg synes det blir så mye. Hun har jo alt hun trenger, og mer til. Vi er tre venninner som putter hodene sammen og planlegger en event som er årets julegave til barna. Det tror jeg skal bli en fin tradisjon!

Ja, det er noe skikkelig styr med gaver til venner. Vi kjøper ikke til så mange av venners barn, heldigvis, kun til de mannen min eller jeg er fadder til + kusiner og fettere. Syyykt mange barn i omganskretsen, så det ville tatt helt av hvis vi skulle byttet med dem. Selv vil jeg gjerne begrense gavene til jenta vår også, for jeg synes det blir så mye. Hun har jo alt hun trenger, og mer til. Vi er tre venninner som putter hodene sammen og planlegger en event som er årets julegave til barna. Det tror jeg skal bli en fin tradisjon!

Åh, det høres jo veldig smart og kjekt ut! Hva er planene så langt? Utrolig kjekk tradisjon da:)

I år blir det nok en hyttetur, tror jeg, med mødre og barn. Barna er så små enda, at det er jo aller mest for mødrenes skyld. Senere ser vi kanskje for oss en tur i fornøyelsespark, kino, spille inn en sang i studio, badeland, overnatting med telt i marka, skattejakt osv. Bare en liten motvekt til det materialistiske. Vil gi dem tid og gode opplevelser. Blir så innmari mye ting, liksom. Jeg kjenner jo selv at når jeg tenker tilbake på barndommen, så er det jo først og fremst de gode opplevelsene jeg husker, ikke tingene mine. Noen ting også, selvfølgelig, men...ja, du skjønner greia:)

I år blir det nok en hyttetur, tror jeg, med mødre og barn. Barna er så små enda, at det er jo aller mest for mødrenes skyld. Senere ser vi kanskje for oss en tur i fornøyelsespark, kino, spille inn en sang i studio, badeland, overnatting med telt i marka, skattejakt osv. Bare en liten motvekt til det materialistiske. Vil gi dem tid og gode opplevelser. Blir så innmari mye ting, liksom. Jeg kjenner jo selv at når jeg tenker tilbake på barndommen, så er det jo først og fremst de gode opplevelsene jeg husker, ikke tingene mine. Noen ting også, selvfølgelig, men...ja, du skjønner greia:)

Så bra! Helt enig:) Er jo det man husker:D

Back
Topp