julegaver

Foreldrene til sambo fikk kalender med bilder av AM, og fem minutt etterpå ble det gjort klart at de forventer å få hvert år nå.. :p

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Det tror jeg vi lager i år også. Evt bildebok.

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
 
Til besteforeldre har vi gitt bhgbilde ene året. Håndavtrykk, og bilde av begge. Kalender et år. Og nå i år har jeg bestilt (og fått) krus med bilde av de, og med egen tekst :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Til besteforeldre har vi gitt bhgbilde ene året. Håndavtrykk, og bilde av begge. Kalender et år. Og nå i år har jeg bestilt (og fått) krus med bilde av de, og med egen tekst :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Hvor bestilte du?

♡Malin 14.06.13♡
 
Fotoknudsen ! Er kjempe fornøyd! "Designet" selv. Kom etter 3 dager i posten. Bestilte 5 kopper/ krus og to svæære årskalendere, kom på 700 kr med frakt ;) billig! Vips - ferdig med 7 julegaver til under 1000lappen :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Da skal jeg absolutt ta turen innom dær:) Jeg hadde tenkt å kjøpe enkle hvite kopper på coop obs for så å smøre keramikkmaling på hånden til Malin og lage avtrykk på de i julegave. Også hadde jeg tenkt å lage avtrykk av føttene hennes (sånn at det ser ut som en sommerfugl) fliser som bordskåner. Blir ganske billig å gjøre det sånn:D

♡Malin 14.06.13♡
 
Da skal jeg absolutt ta turen innom dær:) Jeg hadde tenkt å kjøpe enkle hvite kopper på coop obs for så å smøre keramikkmaling på hånden til Malin og lage avtrykk på de i julegave. Også hadde jeg tenkt å lage avtrykk av føttene hennes (sånn at det ser ut som en sommerfugl) fliser som bordskåner. Blir ganske billig å gjøre det sånn:D

♡Malin 14.06.13♡
Det høres jo supert ut :) jeg gjorde lignende med storebror. Malte hånda hans på lerret og skrev det diktet "den gang jeg var liten .." :) mange som ble rørt av noe så enkelt ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har begynt på noen julegaver i kveld :) satte plommelikør, som jeg tenkte kunne bli fin venninne gave og som en del av gaven til andre som f.eks besteforeldre. Spennende å se hvordan det går :)
 
Det høres jo supert ut :) jeg gjorde lignende med storebror. Malte hånda hans på lerret og skrev det diktet "den gang jeg var liten .." :) mange som ble rørt av noe så enkelt ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
Det diktet er jo så nydelig!! Kanskje jeg må gjøre det også; )

♡Malin 14.06.13♡
 
Jeg har begynt på noen julegaver i kveld :) satte plommelikør, som jeg tenkte kunne bli fin venninne gave og som en del av gaven til andre som f.eks besteforeldre. Spennende å se hvordan det går :)
Det var ikke dumt! Kansje jeg skal lage eggelikør og mokkalikør!!:)

♡Malin 14.06.13♡
 
Hva skal dere kjøpe i julegave til de små? Begynner tidlig å tenke, men er helt blank! Tenkte på rattkjelke.

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app
 
Hva skal dere kjøpe i julegave til de små? Begynner tidlig å tenke, men er helt blank! Tenkte på rattkjelke.

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app

Her tenkte jeg kanskje stor-gutt-seng :) En litt kul en :) Og noe leker eller noe :)
 
Det høres jo supert ut :) jeg gjorde lignende med storebror. Malte hånda hans på lerret og skrev det diktet "den gang jeg var liten .." :) mange som ble rørt av noe så enkelt ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg gav bilde av beina til eldste til min religiøse bestemor, med fotspor i sanden"diktet".. det satt hun pris på..

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
 
Blir nok ullklær, bøker og diverse kjøretøy som blir ønskene her til minstemann :) Kommer sikkert på mer etterhvert :)
 
Da skal jeg absolutt ta turen innom dær:) Jeg hadde tenkt å kjøpe enkle hvite kopper på coop obs for så å smøre keramikkmaling på hånden til Malin og lage avtrykk på de i julegave. Også hadde jeg tenkt å lage avtrykk av føttene hennes (sånn at det ser ut som en sommerfugl) fliser som bordskåner. Blir ganske billig å gjøre det sånn:D

♡Malin 14.06.13♡
ImageUploadedByBV Forum1410096688.217282.jpg
Så lurt!!:) her er vi i gang:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp