julegaver

Maisen

Elsker forumet
jentene i juni13
Noen som har begynt å ordne julegaver?

har dere tenkt på hva dere skal ønske til de små, og hva dere skal kjøpe til de selv?

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app
 
Det ordner jeg i desember.. Litt treig der, bortsett fra om jeg strikker .


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg tenker på jula hele året;) Tror det er ull, ull og stter ull på ønskelista i år. Tror også at vi skal ønske henne leker:D

♡Malin 14.06.13♡
 
Jeg har faktisk begynt å handle inn noen :D Kun tre, fire stk, men allikevel.. Ser jeg noe (gjerne på salg) som er "midt i blinken" for den og den, så kjøper jeg det.

Har såvidt begynt å tenke på hva barna kan ønske seg til jul, men der er ikke listen lang enda akkurat..
 
Ønsker meg ull til ungene :)

Skal begynne i september :) alltid tatt det nov/des . Men funker dårlig i år :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har begynt å tenke. Kommer sannsynligvis til å ha ekstremt dårlig økonomi rundt juletider, så jeg vil gjøre meg ferdig så fort som mulig. Om noen har tips til kupp på feks ebay, så tar jeg gjerne imot :)
 
Tenkte å starte litt nå snart


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jo- tanken er der..men er så sinnsykt mange i familien vår som har bursdag i oktober og november. DET er frustrerende for man må handle gaver to ganger.. argh..
Men har bestilt kalendergaver til ungene på ebay- så er i gang og nesten i mål der :)
 
Har begynt å tenke. Kommer sannsynligvis til å ha ekstremt dårlig økonomi rundt juletider, så jeg vil gjøre meg ferdig så fort som mulig. Om noen har tips til kupp på feks ebay, så tar jeg gjerne imot :)
Fins en tråd fra i fjor med ebay-julegaver om du gidder å lete den opp :) vi kan jo begynne å fylle den opp igjen :) pluss at vi har noen ebaytråder med "vanlige kjøp" :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Jo- tanken er der..men er så sinnsykt mange i familien vår som har bursdag i oktober og november. DET er frustrerende for man må handle gaver to ganger.. argh..
Men har bestilt kalendergaver til ungene på ebay- så er i gang og nesten i mål der :)

gir du kalender til alle ungene? når er det "normalt" å begynne med det?

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app
 
Jeg aner ikke.. nå har jeg blitt ferdig med det tøyet de trenger nå.. og skal begynne på ulltøyet om en to ukers tid.. utetøy har de og det de mangler må jo kjøpes før jul. Vi har ekstraseter i pappaen sin bil. Leker etter storebrødre. Men hun skal vel få ønske seg noen dukketing, vogn osv..

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
 
gir du kalender til alle ungene? når er det "normalt" å begynne med det?

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app
Vet ikke om jeg hadde laget bare til henne i år..men siden storebror på (snart) fem skal ha, og hun skal ha alt han har for tiden..så tenker jeg at ho også får i år.
Har bare bestilt sokker, strømpebukser, småtrommer, munnspill og andre rytmeinstrumenter som hun digger å holde på med. Og så putter jeg oppi duploklosser her og der.
Ikke sånn kjempeavansert med en del nyttige gaver..
 
Har begynt å finne julegaver til tante barna på ebay. Og adventskalender ting til storebror. Greit med ebay når man er tidlig ute :p sparer en god del penger :)

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app
 
Vi prata faktisk om det i stad ;) hva vi evt kunne kjøpe til vesla. Men ingen som er kjøpt inn enda til hverken henne eller noen andre...
 
Vet ikke hva vi skal ønske oss til minstemann i år. Kommer an på hva han liker å leke med på den tiden :)
 
Back
Topp