Julegaver IGJEN:)

linnzzz

Glad i forumet
Heisann.... Hva skal dokk kjøpe til mannen dokkas til jul?

Vett d har vore tusen tråder om det før men måtte BARE:D : )

her får han billetten til bon jovi (takk snuppa... [;)]), verktøy, kortholder med bilde av Dennis på og nye vintersko...

HAn får en D&G klokke han har ønsket seg lenge,olabukse,lommelerke fra Ed Hardy og bjønnefitte[8D] Følte noen av ønskene hans i år var sææære,men han skal få det som han vil[8D]

Gubben min ønsker seg ikke så mye han, så blir ikke noe dyre greier på han i år..
Han får en tjukkgenser, pysjbukse og den nye dvd'n fra michael jackson, siden han ønsker seg den..

eg har tenkt på kaffi maskin......... men har drikker bare vanlig kaffi........... så e d vitsi då??? hehe.. *har ik peiling eg*

Her får han xbox med kinect og et par spill. Tror vi snart har det som er av spillkonsoller. Han blir aldri voksen. [8D]

Her blir det top gear billett og hotelloppholdet. Flyet har han betalt sjøl.

Her har han vært med å pekt seg ut en vinterjakke han ville ha. Også har han bestillt noe datagreier på nettet som en kompis skal ta med fra USA som jeg har betalt for. Så så enkelt og greit var det i år. Selv var jeg også med han og plukket ut en vinterjakke til meg selv og sendte han linkene med det andre (englebarn smykke og personlig almanakk) jeg ville ha til jul. Ikke mange hemmeligheter her i gården nei. Hihi:)

Wow så dyre gaver dere gir kjærestene deres.. Trodde jeg tok litt av og spanderte en hel halv tusenlapp på han i år... [8|] Han får ei bula joggebukse, skal han gå i joggebukse, så får han gjøre det med litt stil også <3

Hadde vel blitt en tusing om ikke vi hadde fått tak i billetter tenker jeg.. Da sikkert i form av gavekort noe sted...

Bula buksene er diiiigge da[:D] Sambo får bare så mye i år fordi han har fått en saftig julebonus. hehe egentlig betalt for gavene sine selv om man skal tenke mine og dine penger. Pleier normalt sett ikke bruke mer enn 5-600 på hverandre vi heller[:)] Det viktigste er at vi er sammen i jula[:)]

ORIGINAL: linnzzz

eg har tenkt på kaffi maskin......... men har drikker bare vanlig kaffi........... så e d vitsi då??? hehe.. *har ik peiling eg*

Mannen til storesøsteren min drakk også bare vanlig kaffe,helt til søs kjøpte kaffemaskin[:D] Nå drikker han det meste og prøver litt her og der. Så tror nok det kunne vært artig for han og ha[:D]
Ønsket meg det til jul selv jeg,enda jeg bare drikker latte[8D]

ORIGINAL: Katrineisabell

Mannen til storesøsteren min drakk også bare vanlig kaffe,helt til søs kjøpte kaffemaskin[:D] Nå drikker han det meste og prøver litt her og der. Så tror nok det kunne vært artig for han og ha[:D]

Ja eg har sitt litt på kaffi maskin, men det er jo en jungel uten like....... hehe..... huff.....:) har tenkt å kjøpe en til ca 1000kr... kan du noge me det??? hehe:)

Ja eg har sitt litt på kaffi maskin, men det er jo en jungel uten like....... hehe..... huff.....:) har tenkt å kjøpe en til ca 1000kr... kan du noge me det??? hehe:)

Hehe ja det kan du trygt si! Jeg kom over en for litt siden som laget iste osv. har sååå lyst på den siden jeg elsker iste men jeg husker ikke hva den het[&o][8|] Jeg kjenner flere som har kaffemaskin og de fleste har Dolce Gusto( er det det den heter?[8D]) ,herregud jeg har så lite peiling. faller så fort for designet jeg,dum som jeg er[8D]

Skal prøve og finne den søs og de har for den er fin.*lete etter link*

vi kjøpte oss kaffemaskin. å det er faktisk mulig å lage vanlig kaffe [:D][:D][:D] HAHA
vi har det problemet at vi ikke drikker så mye kaffe, å vi har ikke giddet å trakte kaffe bare for 1kopp.
så vi er kjempefornøyde med kaffemaskinen vi har, for det har gjort det så enkelt. å jeg er i tillegg kjempeglad i chailatte og ikke minst kakao, å det kan denne herligheten også lage (bare på noen sek) så absolutt en bra investering.

(den lager også maaaange andre typer kaffe, og iskaffe)

Denne har søs og mannen:

http://prisguide.hardware.no/produkt/nespresso-citiz---milk-d120-128625

De er veldig fornøyd med at den har melkeskummer som lager tykt fint skum osv[:)]
Luktet godt av kaffen de drakk da jeg var der også,bare turte ikke smake siden jeg er pingle ang kaffe[8D]

Hehe ja det kan du trygt si! Jeg kom over en for litt siden som laget iste osv. har sååå lyst på den siden jeg elsker iste men jeg husker ikke hva den het[&o][8|] Jeg kjenner flere som har kaffemaskin og de fleste har Dolce Gusto( er det det den heter?[8D]) ,herregud jeg har så lite peiling. faller så fort for designet jeg,dum som jeg er[8D]

Skal prøve og finne den søs og de har for den er fin.*lete etter link*

Ja eg vil helst og ha en så ser litt greie ud:) Heehe... Siden an ska stå framme :P (sjøl om den GAMLE kaffi trakteren også står fremme og ser bad ud...:P) Ja d der dolce gusto e vell sånne små kapsla?! E kje d ganske "dyrt" per kopp? Eg trur eg ville hatt en sånnen me bønne kanskje.....nahhhhhh...eg ja..hehe..e jo kje eg så ska drikka d:P

ORIGINAL: Candykikk

vi kjøpte oss kaffemaskin. å det er faktisk mulig å lage vanlig kaffe [:D][:D][:D] HAHA
vi har det problemet at vi ikke drikker så mye kaffe, å vi har ikke giddet å trakte kaffe bare for 1kopp.
så vi er kjempefornøyde med kaffemaskinen vi har, for det har gjort det så enkelt. å jeg er i tillegg kjempeglad i chailatte og ikke minst kakao, å det kan denne herligheten også lage (bare på noen sek) så absolutt en bra investering.

(den lager også maaaange andre typer kaffe, og iskaffe)

Hvordan type har dere?[:D] EN som lager iskaffe hørtes ikke dumt ut.det liker jo til og med jeg[8D]

Det høres ganske så teit ut, men jeg skal kjøpe Bjôrn Borg boxere til samboern + sokker.
det er det han ønsker seg. tenkte også å kjøpe et nytt stykehjert til ham. HAHAHA

aaaa jeg vet det er sånn konegave, men det er bare ham som stryker klær, eller han stryker skjortene sine (går i dress på jobb) så han trenger virkelig et nytt, da jeg selvfølgelig greide å stryke med det vi hadde å brenne fast noe dritt på det vi har.

NEI JEG KAN IKKE STRYKE !!

Back
Topp