Julegaver IGJEN:)

ORIGINAL: linnzzz

ORIGINAL: Katrineisabell

eg har tenkt på kaffi maskin......... men har drikker bare vanlig kaffi........... så e d vitsi då??? hehe.. *har ik peiling eg*

Mannen til storesøsteren min drakk også bare vanlig kaffe,helt til søs kjøpte kaffemaskin[:D] Nå drikker han det meste og prøver litt her og der. Så tror nok det kunne vært artig for han og ha[:D]
Ønsket meg det til jul selv jeg,enda jeg bare drikker latte[8D]

Ja eg har sitt litt på kaffi maskin, men det er jo en jungel uten like....... hehe..... huff.....:) har tenkt å kjøpe en til ca 1000kr... kan du noge me det??? hehe:)

Hehe ja det kan du trygt si! Jeg kom over en for litt siden som laget iste osv. har sååå lyst på den siden jeg elsker iste men jeg husker ikke hva den het[&o][8|] Jeg kjenner flere som har kaffemaskin og de fleste har Dolce Gusto( er det det den heter?[8D]) ,herregud jeg har så lite peiling. faller så fort for designet jeg,dum som jeg er[8D]

Skal prøve og finne den søs og de har for den er fin.*lete etter link*

Ja eg vil helst og ha en så ser litt greie ud:) Heehe... Siden an ska stå framme :P (sjøl om den GAMLE kaffi trakteren også står fremme og ser bad ud...:P) Ja d der dolce gusto e vell sånne små kapsla?! E kje d ganske "dyrt" per kopp? Eg trur eg ville hatt en sånnen me bønne kanskje.....nahhhhhh...eg ja..hehe..e jo kje eg så ska drikka d:P

La ut linken på søs sin lenger opp her[:)] Den er med kapsler,men jeg tror hun sa det ikke var så dyrt. også får man jo tak i det overalt nå. Næææh kapsler er lettvindt[:D] hehe

ORIGINAL: Candykikk

eg har tenkt på kaffi maskin......... men har drikker bare vanlig kaffi........... så e d vitsi då??? hehe.. *har ik peiling eg*

vi kjøpte oss kaffemaskin. å det er faktisk mulig å lage vanlig kaffe [:D][:D][:D] HAHA
vi har det problemet at vi ikke drikker så mye kaffe, å vi har ikke giddet å trakte kaffe bare for 1kopp.
så vi er kjempefornøyde med kaffemaskinen vi har, for det har gjort det så enkelt. å jeg er i tillegg kjempeglad i chailatte og ikke minst kakao, å det kan denne herligheten også lage (bare på noen sek) så absolutt en bra investering.

(den lager også maaaange andre typer kaffe, og iskaffe)

Ja eg vett jo d går ann å laga vanlige kaffi me dei...:) Men eg tenkte om det var lite vits å kjøpe kaffe-maskin hvis han bare drikker vanlig kaffi....:) Er jo kjekt å kunne gi gjester litt forskjellig etter hva de liker... Har du link på hvilken dere har?:)

Denne har søs og mannen:

http://prisguide.hardware.no/produkt/nespresso-citiz---milk-d120-128625

De er veldig fornøyd med at den har melkeskummer som lager tykt fint skum osv[:)]
Luktet godt av kaffen de drakk da jeg var der også,bare turte ikke smake siden jeg er pingle ang kaffe[8D]

Den var litt for dyr for oss trur eg :P har en litt gammel mann eg som har litt andre vaner enn ka eg e vokst opp med :P
men kanskje eg ska spør på en butikk? sjøl om dei vil vel bare selga meg den dyreste haha:P

gitar og gitarbok :)

Denne har søs og mannen:

http://prisguide.hardware.no/produkt/nespresso-citiz---milk-d120-128625

De er veldig fornøyd med at den har melkeskummer som lager tykt fint skum osv[:)]
Luktet godt av kaffen de drakk da jeg var der også,bare turte ikke smake siden jeg er pingle ang kaffe[8D]

Den var litt for dyr for oss trur eg :P har en litt gammel mann eg som har litt andre vaner enn ka eg e vokst opp med :P
men kanskje eg ska spør på en butikk? sjøl om dei vil vel bare selga meg den dyreste haha:P

Ja syns den er for dyr selv[8D] hehe hadde nok heller godt for en Dolce gusto eller noe. Gå til en butikk og si hvilken prisklasse du ønsker i og hør hva de har og anbefale du[:D] De prøver ofte og få deg til og kjøpe det dyreste ja,det fikk vi merke når vi skulle kjøpe frityrkoker til svigerinnen min i stad[8D]

pappa har denne men den lage kun vanlig kaffe å kakao..men e ganske god kaffi da..å du får kjøpt kaffeposene i coop butikker å rema..

http://www.elkjop.no/product/hus-hjem/kaffe-espresso/kaffemaskin/HD7810/philips-senso-kaffemaskin

svigerinna mi får denne te jul..virker kjempe grei å kan lage forskjellige kaffesorter..komme i forskjellige prisklasser.. såg faktisk di solgte an på rema 100 o men vet kje ka an kosta (får kjøpt kaffien te an o der)

http://www.elkjop.no/product/hus-hjem/kaffe-espresso/kaffemaskin/CIRCULOBLACKC/nescaf-dolce-gusto-circulo-by-delonghi

eg har lignande denna men e kun for eg vant an..den lage kun kaffi av bønner men e jo melkesteamer på så kan laga andre sortet sjøl..
http://www.elkjop.no/product/hus-hjem/kaffe-espresso/kaffemaskin/TK58001/siemens-espressomaskin

I år får han ingenting. VI har ikke så voldsomt å rutte med, så vi skal heller unne oss en tur ut å spise eller liknende[:)]

Jeg har kjøpt vinterjakke, også blir det en ting til [:)]

Ny pute å sove med :0) 50% på hemtex og
Han klager over den han har, tror den er 10 år eller mere og elendig :p
Så blir det nok en genser eller 2, varme sokker og en ny lue :0)
Han jobber ute så trenger litt standard ting ;)

jeg har planlagt å gi en kjøre-frakk til han, koster 1500 kroner. Så spørs nå om jeg tar meg råd til det.... Jeg fikk nemlig en data til 7000 kroner[8|] også kjøpte vi fryseboks i tillegg... sååå [8|]

Hahaha nå ble jeg så glad. Tusen takk for verdens beste julegavetips!!
Her blir det kaffemaskin i julegave[:D] Også et par helt enkle gensere som jeg allerede har kjøpt.
Gleder meg til å gi han kaffemaskin altså, tror han kommer til å synes at det er kjempestas[:D]

Back
Topp