julegaver 2011

hope<3

Elsker forumet
Hva skal dere kjøpe/har dere kjøpt til familie og venner ?
Har lyst til å begynne med julepresangene nå, har noen noen bra tips om hva man kan kjøpe til hvem =)

hva kjøper du til mamma,pappa,tantunger, mannen,osv =)

foreldre og besteforeldre skal få bilde av begge barna :) lenger har jeg ikke kommet :P har fått unna flere av barna i familien da :) de det er lettest å finne til synes jeg :P

Har kjøpt til:
Mamma og stefar fra Oliver: Fotobok + fotokalender + kubelys med bilde av Oliver
Pappa og stemor fra Oliver: Fotobok + fotokalender + kubelys med bilde av Oliver
Svigers fra Oliver: Fotobok + fotokalender + kubelys med bilde av Oliver
Mormor: Fotokalender + sokker
Mamma og stefar fra oss: 4 stk håndduker + vin
Søstre x 3: To maskara hver, lipgloss, sminkefjerner, genser/kjole/topper/belter/lue

Skal kjøpe til:
Bror: OTH sesong 8
Pappa og stemor fra oss: Rosendahl glass
Svigers fra oss: Vet ikke.
Bror til typen + kona: Gavekort en eller annen plass
Tanteunger: Klær, leker
Venner: Gavekort/klær/sminke
Venner med unger: Klær/leker/veggskilt
Typen fra Oliver: Star Wars samleboks DVD
Typen fra meg: Har ikke peiling!
Oliver fra oss: Gyngehest, klær, leker

Jeg prøver å porsjonere ut typiske besteforeldregaver. Kalendere, fotobøker og andre fotogaver.. Hehe! Men tror det blir en fotobok i år. 
Og så kjøper vi kanskje noe i tillegg.
Ellers aner jeg ikke. Vi MÅ begynne å handle snart, ellers blir desember tøff, selv om vi ikke skal kjøpe til så mange.

Fotobok og 1 års bilde til besteforeldre.
Pintoy brannstasjon og brannbil til guttene.

Det er det som er i boks til nå..
Ser etter tilbud på leker til tantebarn, morro å få mer for pengene:)

det blir vel fotobøker til beste- og oldeforeldre iallefall!

Jeg har kjøpt noen, men ikke planlagt hva alle skal få enda. 

Tantebarnet mitt blir fire år i desember og får dette dukkehuset i bursdags- og julegave. 

Mammas samboer får denne boken.

Ungene våre får blant annet disse koppene. 

Jeg vurderer om ungene skal få dette lekekjøkkenet som felles gave, men har ikke helt bestemt meg. Må ta en prat med mannen om det, for det er ganske kostbart. 

Broren min får muligens denne elektriske skrutrekkeren. Jeg har den selv og synes den er helt genial! 

Tja... jeg er fortsatt i planleggingsfasen og tror jeg blir der en stund til. Skal bli ferdig før 1. desember, men det er uansett lenge til - GOOOD TID!

Her blir det fotokalendere og kopper på alle mann. Har ikke så mye penger eller ork i år, så da blir det til at vi gjør det enkelt. Barna i familien får gaver/leker tilpasset alderen da ;)

imponert over minibolle2012 begynner å tidlig, men detta var jo bare dritbra;)

her er det:
scrapbook av emil til svigermor (den har tatt laaaaaang tid)
stor ute-lykt til søster med nytt hus
ny postekasse til andre søstera                                                             
englebarnsmykke m/3 jenter, til mamma
gavekort på massasje til besta

men hva gi til svigerfar, min far, sambos to søsken, samboeren selv og emil???

Papillon skrev:
Jeg har kjøpt noen, men ikke planlagt hva alle skal få enda. 

Tantebarnet mitt blir fire år i desember og får dette dukkehuset i bursdags- og julegave. 

Mammas samboer får denne boken.

Ungene våre får blant annet disse koppene. 

Jeg vurderer om ungene skal få dette lekekjøkkenet som felles gave, men har ikke helt bestemt meg. Må ta en prat med mannen om det, for det er ganske kostbart. 

Broren min får muligens denne elektriske skrutrekkeren. Jeg har den selv og synes den er helt genial! 

Tja... jeg er fortsatt i planleggingsfasen og tror jeg blir der en stund til. Skal bli ferdig før 1. desember, men det er uansett lenge til - GOOOD TID!

Hvor har du kjøpt smålandhuset og alle tingene? Var det dyrt?

Kjøpt 4 stykk som var halveis impulsive men likevel bra. Mange igjen og venter på gode ideer som bruker komme....

jeg aner virkelig ikke hva jeg skal kjøpe til noen!
Følger med i tråden! trenger mange tips;)

Det har jeg ikke orket å tenke på så mye enda.. Blir nok en del barnehagebilder og kalendere :)

Mamma+ samboer: flosseteppe+ hardanger teskjeer

Pappa+ samboer: Aaaaner ikke.

Lillesøster: øredobber+ litt klær

storesøster: sengesett + rosendahl skåler

Storesøster: gavekort på kremmerhuset+ smykkestativ

Tantebarna: Alle får klær+ at 2 av tantebarna skal få hull i øra

Barna mine: storesøster: slalomski + utstyr som hun trenger til det. Lillesøster: dukkevogn+ dukke.

Mannen min: alkometer, dongeribukse+ shox sko.( selv om jeg har veldig lyst og kjøpe ei police klokke til han, men det står ikke på ønskelisten:P)

Faddere til barna: Alle får rosendahl skåler. Det får dei hvert år, frem til dei har fått full serie:)

Ellers, så har jeg ikke komt lenger!:)

Er faktisk i gang allerede

2 tantebarn(gutter) hver sin bukse, t-skjorte og flåklypa håndkle.
Svigerfar har jeg bestillt kalender til med bilder av ungene.

Resten av gavene er jeg så og si klar til å begynne å handle inn:

Ungene mine: Akebrett til Tara, penger til Magnus, usikker på Liam.

MaiSeptAugSkatt skrev:
jeg aner virkelig ikke hva jeg skal kjøpe til noen!
Følger med i tråden! trenger mange tips;)

har ikke begynt å tenke på det engang .. eneste jeg vet er at familien får fotokalendere av ungene + en ting til som jeg ikke vet hva er enda

Her var det mange gode ideer etter hvert :D takk jenter, håper det kommer enda fler :D!

Back
Topp