julegaver 2011

Er ikke helt sikker enda da. 

Men har ei i familien som syr veeeeldig bra klær :)

Så har bestilt noen bukser med personlig motiv på til noen av de jeg er tante til. Noen andre skal få lego scala. Farmora mi tenker jeg enten vin til eller ei fin skål. Problemet er at de har nesten ikke plass til noe og de liker vinen :P 

Nei. For øyeblikket er det helst bare de jeg er tante til jeg har tenkt på :P 

dusussa skrev:

Hvor har du kjøpt smålandhuset og alle tingene? Var det dyrt?

Bestilte på Ellos.no. Der kostet huset 499kr (mot 899kr på den lokale lekebutikken...) Lundby er dyrt, men jeg har alliert meg med mamma (jentas farmor) og alt som var på bildet er bursdagsgave og julegave fra meg og min familie + mamma og samboeren. Så det blir delt inn i fire pakker. Møblene kostet ca 150-250 pr pakke. Kjøkkenet var i to deler til 300kr pr. del. Så svaret er vel egentlig JA, det var veldig dyrt! I alle fall i min målestokk. Men jeg har bare ett tantebarn og nå vet jeg hva jeg skal kjøpe til henne i årene framover, for det fins maaaaaange møbler, gardiner, lamper og annet inventar til Lundby. Ikke minst er det en holdbar gave. Jeg har selv Lundby-hus fra 80-tallet som datteren min skal få arve. 

Papillon skrev:

dusussa skrev:

Hvor har du kjøpt smålandhuset og alle tingene? Var det dyrt?

Bestilte på Ellos.no. Der kostet huset 499kr (mot 899kr på den lokale lekebutikken...) Lundby er dyrt, men jeg har alliert meg med mamma (jentas farmor) og alt som var på bildet er bursdagsgave og julegave fra meg og min familie + mamma og samboeren. Så det blir delt inn i fire pakker. Møblene kostet ca 150-250 pr pakke. Kjøkkenet var i to deler til 300kr pr. del. Så svaret er vel egentlig JA, det var veldig dyrt! I alle fall i min målestokk. Men jeg har bare ett tantebarn og nå vet jeg hva jeg skal kjøpe til henne i årene framover, for det fins maaaaaange møbler, gardiner, lamper og annet inventar til Lundby. Ikke minst er det en holdbar gave. Jeg har selv Lundby-hus fra 80-tallet som datteren min skal få arve. 

Tusen takk :) Da har jeg fått bestillt hus+div til adventskalenderen til minste jenta. Eldste jenta mi har lundby hus og det er konstant krangel om huset så nå blir det ei lita ei som blir veeeeeeeldig glad til jul :)

Back
Topp