Julegaver 1åring

Lekekjøkken fra ikea er jo kjekt :) eller duplo som nevnes her.. min fikk akebrett til jul ifjor.. og en feiekost :p
 
Tror ikke han kommer til å bygge så mye med skinnene enda, men togene leker han med i barnehagen, så satser på det slår ann
Min toåring elsker togbanen sin og har lekt mase med den siden rett før sommeren. Eneste han faktisk leker lenge om gangen med. Ble to år i oktober og ønsket han tilbehør og han elsket det :) (men ett år er jo litt tidlig da..)
Er litt det jeg mener, at de leker med de, men klarer ikke gjøre alt med de. Først når de blir eldre får de til å bruke de skikkelig.
Har sett det med andre brio biler og traktorer. Er gøy fra tidlig av, men også frustrerende fordi de ikke er helt på det motoriske nivået som kreves for å bruke den skikkelig.
 
Brio biler og traktorsett. solide saker som ungen min digger :p
 
Vår jente får leketelt hos oss. Vet hun får blant annet duplo, akebrett og ullklær hos andre :)
 
Puslespill med store gode knotter til å holde i.
Gode fargestifter til de minste.
Duplo
Musikkinstrumenter.
Og denne bamsen som man kan trykke på ørene, Hendene og føttene og så synger den og snakker osv.

Vi var i 1-årsdag i dag og den bamsen slo an. I tillegg fikk barnet det andre jeg nevner
 
Brio togbane. Det er jo svindyrt, men det krever en del skinner for å få til en kul bane, kjekt å starte samling :)
 
Ifjor satte jeg bare litt penger på sparekontoen, da det var så sykt mange gaver allerede. I år har jeg kjøpt en bok :)
 
Brio togbane. Det er jo svindyrt, men det krever en del skinner for å få til en kul bane, kjekt å starte samling :)
Evnt har biltema også togbane, som visstnok passer til brio. Og ikke like dyrt :) jeg gleder meg til frøkna får det til jul fra bestefaren, sikker på at hun kommer til å storkose seg :happy:
 
Evnt har biltema også togbane, som visstnok passer til brio. Og ikke like dyrt :) jeg gleder meg til frøkna får det til jul fra bestefaren, sikker på at hun kommer til å storkose seg :happy:

Biltema funker best til å fyre i peisen med ;)
 
Evnt har biltema også togbane, som visstnok passer til brio. Og ikke like dyrt :) jeg gleder meg til frøkna får det til jul fra bestefaren, sikker på at hun kommer til å storkose seg :happy:
Har sett på ikea sine, skal også passe med andre merker :D
 
Har sett på ikea sine, skal også passe med andre merker :D
Det har jeg også hørt :) ser at hun ene mener at biltema sine passer best til å fyre med, men det er ikke min, søsteren min eller pappa sin erfaring, vi er veldig fornøyde :) søsteren min har diverse av merkene:)
 
Det har jeg også hørt :) ser at hun ene mener at biltema sine passer best til å fyre med, men det er ikke min, søsteren min eller pappa sin erfaring, vi er veldig fornøyde :) søsteren min har diverse av merkene:)
Vi har massa fra Biltema. Begynte å kjøpe inn når guttungen var 1 år, han er 4,5 år og jeg ser og merker liten forskjell på Brio og Biltema.
De fleste skinnene våre er fra Biltema, mens broer osv et fra Brio, da de er litt mer detaljerte enn Biltema. Men veldig fornøyd med Biltema alt i alt.
Het lekes det myyye med og det holdet godt.
 
Vi har massa fra Biltema. Begynte å kjøpe inn når guttungen var 1 år, han er 4,5 år og jeg ser og merker liten forskjell på Brio og Biltema.
De fleste skinnene våre er fra Biltema, mens broer osv et fra Brio, da de er litt mer detaljerte enn Biltema. Men veldig fornøyd med Biltema alt i alt.
Het lekes det myyye med og det holdet godt.
Så bra :D vårt har ikke vært så lenge i bruk, men det hos bestefaren og hos søstera mi har også holdt veldig godt :happy:
 
Back
Topp