Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror ikke han kommer til å bygge så mye med skinnene enda, men togene leker han med i barnehagen, så satser på det slår ann
Er litt det jeg mener, at de leker med de, men klarer ikke gjøre alt med de. Først når de blir eldre får de til å bruke de skikkelig.Min toåring elsker togbanen sin og har lekt mase med den siden rett før sommeren. Eneste han faktisk leker lenge om gangen med. Ble to år i oktober og ønsket han tilbehør og han elsket det(men ett år er jo litt tidlig da..)
Ja den er veldig finPå Clas ohlson har de traktor med henger, den kjører, spiller sanger, er dyr på som lager lyd. En stor favoritt hos oss. Og den er relativ rimelig til å være sånn type leke![]()
Vi fikk akebrett nå i 1årsgaveVi kjøpte babyakebrett til vår når han var 8 mnd![]()
Evnt har biltema også togbane, som visstnok passer til brio. Og ikke like dyrtBrio togbane. Det er jo svindyrt, men det krever en del skinner for å få til en kul bane, kjekt å starte samling![]()

Evnt har biltema også togbane, som visstnok passer til brio. Og ikke like dyrtjeg gleder meg til frøkna får det til jul fra bestefaren, sikker på at hun kommer til å storkose seg
![]()
Her har de blitt veldig populære!Biltema funker best til å fyre i peisen med![]()
Har sett på ikea sine, skal også passe med andre merkerEvnt har biltema også togbane, som visstnok passer til brio. Og ikke like dyrtjeg gleder meg til frøkna får det til jul fra bestefaren, sikker på at hun kommer til å storkose seg
![]()
Det har jeg også hørtHar sett på ikea sine, skal også passe med andre merker![]()
Vi har massa fra Biltema. Begynte å kjøpe inn når guttungen var 1 år, han er 4,5 år og jeg ser og merker liten forskjell på Brio og Biltema.Det har jeg også hørtser at hun ene mener at biltema sine passer best til å fyre med, men det er ikke min, søsteren min eller pappa sin erfaring, vi er veldig fornøyde
søsteren min har diverse av merkene
![]()
Så braVi har massa fra Biltema. Begynte å kjøpe inn når guttungen var 1 år, han er 4,5 år og jeg ser og merker liten forskjell på Brio og Biltema.
De fleste skinnene våre er fra Biltema, mens broer osv et fra Brio, da de er litt mer detaljerte enn Biltema. Men veldig fornøyd med Biltema alt i alt.
Het lekes det myyye med og det holdet godt.

Her har de blitt veldig populære!det er dem bestefaren også har. Hva går galt med dem?
Blir de det etterhvert eller er de evnt det fra begynnelsen? Enten har du vært uheldig eller vi heldigeDe er slarkete i skjøtene.