Julegaver 1åring

Lillevesen246

Gift med forumet
Novembergull 2017
Juligull2021
hvs gir dere til deres små? Vi trenger masse tips da vi står litt fast i hva vi skal gi, eneste planen er en lenestol.
Ønsker gjerne å gi noe som kan vare en stund, men aner ikke hva dette kan være
 
På Clas ohlson har de traktor med henger, den kjører, spiller sanger, er dyr på som lager lyd. En stor favoritt hos oss. Og den er relativ rimelig til å være sånn type leke :)
 
Duplo
Gåbil
Klær
Duplo har vi tenkt på :)
Gåbil og andre gågreier har hu, men blir lite brukt da hu nesten løper rundt nå og ikke syns det er så gøy å bruke de :)
Klær syns jeg er kjedlig da det er noe vi uansett kjøper ellers i året da vi trenger det :)
 
Vi kjlpte ingenting til 1 og 2 års jul da det var så mye fra alle. Men ønsket klær, ull, duplo, treklosser, bøker.
 
Duplo har vi tenkt på :)
Gåbil og andre gågreier har hu, men blir lite brukt da hu nesten løper rundt nå og ikke syns det er så gøy å bruke de :)
Klær syns jeg er kjedlig da det er noe vi uansett kjøper ellers i året da vi trenger det :)
Da er sikkert duplo topp
 
Vi kjlpte ingenting til 1 og 2 års jul da det var så mye fra alle. Men ønsket klær, ull, duplo, treklosser, bøker.
Jeg har sagt at vi kan kjøpe noe til soverrommet hennes, men samboeren vil at vi skal kjøpe noe annet da han syns det er en «plikt» framfor gøy :)
 
Våre er ikke så små, men har kjøpt til lille jenta til venninna mi. Kjøpte Duplo, for det vet jeg hun liker veldig godt :happy:
 
I fjor fikk mini vognpose (var 5 måneder)
I år lurer vi på om det blir Brio togbane
 
I fjor fikk mini vognpose (var 5 måneder)
I år lurer vi på om det blir Brio togbane
Togbane har jeg sett på, men hu viser ikke intresse for noe sånt som krever tenking. Så det bmir nok bare kasta rundt med :/ men det kan være fint i årsgave eller julegave neste år :)
 
Kjøper ett trykk til å ha på veggen i barnerommet. Ellers blir det nok ikkeno fra oss nettopp fordi vi ikke kommer på noe å gi som ungen trenger. Er ikke vits i å gi noe bare for å gi når de er så små
 
Gåbil var kjempe poppis her. Først fikk vi en fanzy magni gåbil. Den var veldig høy og vanskelig.netterhvert fikk vi en son liten med musikk og rom under setet. Kjempe populært. Kjørt rundt her ekstremt mye. Nå er han straks 4 og denne gåbilen er fremdeles kul.
 
Duplo, togbane/bilbane, ulltøy, stol til å ha i stua, interiør til barnerommet.
Synes det er greit å ønske seg ting som kan brukes fremover også jeg da. Og litt praktiske ting. Selv om feks togbane ikke er noe akkurat nå, kan det være supert om 6mnd.
 
I fjor fikk mini vognpose (var 5 måneder)
I år lurer vi på om det blir Brio togbane
Togbanen er merka 3+ år. Det er ikke egentlig fordi at bitene er farlig for de minste, men fordi de fleste barn ikke leker så veldig godt med de før de begynner å nærme seg den alderen.
Er nesten sånn at de voksne leker mer med sånne sett enn unga før de blir litt eldre :D
 
Her får vesla på 1,5 år lekekjøkken av oss. Ellers har vi ønsket ullpysj, tegne-/malesaker, duplo, bøker, klær :)
 
Togbanen er merka 3+ år. Det er ikke egentlig fordi at bitene er farlig for de minste, men fordi de fleste barn ikke leker så veldig godt med de før de begynner å nærme seg den alderen.
Er nesten sånn at de voksne leker mer med sånne sett enn unga før de blir litt eldre :D

Tror ikke han kommer til å bygge så mye med skinnene enda, men togene leker han med i barnehagen, så satser på det slår ann
 
Togbanen er merka 3+ år. Det er ikke egentlig fordi at bitene er farlig for de minste, men fordi de fleste barn ikke leker så veldig godt med de før de begynner å nærme seg den alderen.
Er nesten sånn at de voksne leker mer med sånne sett enn unga før de blir litt eldre :D
Min toåring elsker togbanen sin og har lekt mase med den siden rett før sommeren. Eneste han faktisk leker lenge om gangen med. Ble to år i oktober og ønsket han tilbehør og han elsket det :) (men ett år er jo litt tidlig da..)
 
Vi kjøpte babyakebrett til vår når han var 8 mnd :)
 
Back
Topp