Julegave

Vi har kjøpt avent wasabi, som er fra oss og ene oldemora :)

Tror ikke vi kommer til å gjøre det. Hun får helt sikkert masse! Og vi kjøper jo ting hele tiden, så får vi heller kjøpe noe i januar dersom det er noe hun ikke får som vi virkelig føler hun trenger..

Vi har kjøpt en del småsaker, tipi telt, hoppehuske, løpevogn(kanskje mer gave til meg :P ), bøker til senere, lammeskinn til sportsdelen, noe klær ++. Skulle liksom ikke kjøpe noe :o

Her får eldstemann seg sine første ski:) Og kom til å tenke at vi faktisk også kan kjøpe avent sin damkoker for å lage babymat til lillebror:)

Vi har kjøpt sann sengeslange til sprinkelseng:-) blir ikke så stor overgang når babynestet blir forlite:-)

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1449010691.104098.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1449010691.104098.jpg
    290 KB · Visninger: 22
Vi kjøper ikke gave til babyen. Har ingen ønsker heller, hun trenger ingenting. Har det meste til hun blir større også. Eneste er at vi skulle hatt en babycall så hvis vi får litt penger, bruker vi det til en sånn. De koster litt så det er liksom ikke noe vi kan ønske oss heller føler jeg.

MISUNNELIG!!!
Den kunne jeg også tenkt meg! Får se når vi lager til rommet :)
Ja, jeg bare elsker den lampen:D vi valgte den minste(som faktisk er ganske stor...), så den kan stå på et lite bord:) men den store er også kjempekul!! Hadde nok kjøpt den uansett, men da kunne jeg bruke julegave som en "unnskyldning":P

Back
Topp