Skikkelig mammadalt ja, kan være litt frustrerende til tiderEn liten kreativ snuppe altså? sånt er Liana veldig glad i å! Hun liker det meste virker det som haha..
Så hun skal fortsatt helst sitte oppå deg? mammadalt eller? Hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skikkelig mammadalt ja, kan være litt frustrerende til tiderEn liten kreativ snuppe altså? sånt er Liana veldig glad i å! Hun liker det meste virker det som haha..
Så hun skal fortsatt helst sitte oppå deg? mammadalt eller? Hehe
Hermine ELSKER å skru på ting, spesielt "hjelpe" til når mannen skal montere ting og skru.Her blir det mer verktøy(han har en del fra før) Kjøpte en sånn hammer der han må slå baller gjennom hullene. Han har en verktøysbenk ifra før også som han bruker, men spikerne går rett gjennom hullet, så ikke så mye å "jobbe" med. Også får han en Stor fjernstyrt dinosaur som kan gjøre forskjellige kommandoer og øynene bytter farge ut ifra hvilket humør den er i. Jentene får også den. Mannen driver å leker seg med droner, så det har visst "smitta" litt over på alle barna Moro de har en felles interesse, er visst bare meg i huset som ikke har det
Skikkelig mammadalt ja, kan være litt frustrerende til tider
Her blir det mer verktøy(han har en del fra før) Kjøpte en sånn hammer der han må slå baller gjennom hullene. Han har en verktøysbenk ifra før også som han bruker, men spikerne går rett gjennom hullet, så ikke så mye å "jobbe" med. Også får han en Stor fjernstyrt dinosaur som kan gjøre forskjellige kommandoer og øynene bytter farge ut ifra hvilket humør den er i. Jentene får også den. Mannen driver å leker seg med droner, så det har visst "smitta" litt over på alle barna Moro de har en felles interesse, er visst bare meg i huset som ikke har det
Hermine ELSKER å skru på ting, spesielt "hjelpe" til når mannen skal montere ting og skru.
Nå holder de på å montere en tripptrappstol og hun er SÅ gira på å få skru selv.
...hun har lekeverktøy, men hun synes visst ikke de er like nok ekte verktøy for hun vil helst låne pappas verktøy. Jeg sa at når hun blir 4 år skal hun få ordentlig barneverktøy.
Hehe gleder meg til å kjøpe litt sånt fremover sikkert fine gaver! Liker Emmeth å hamre og snekre?
Hehe har kjøpt drone til sambo som han får i julegave tror han blir glad for det
Haha, vaktmesteren...Ja, er jo gøy med skruing Jentene er helt gale etter den dinosaureren, så da tenkte jeg at da får Emmeth en i samma slengen Thomas er så glad i droner, ps4 og pc og merker det har smitta veldig over på barna Så om jeg får rett, så er mannen like begeistret for leken som unga er om ikke mer^^ hahah, boys will be boys ÅÅh, tenker dronen faller i smak, er mannebeinet ditt også veldig teknisk anlagt? Er ikke en duppeditt her i huset som ikke skal trykkes på
Yes, Emmeth digger verktøyet sitt og traktorene også for den saks skyld, går alltid med en hammer i hånda og "stjeler" nøkler fra nøkkelskapet, så titt og ofte må vi lete hele huset rundt etter bilnøklene når vi skal på butikken Jeg kaller han bare for vaktmester`n^^
Haha, vaktmesteren...
Ja, er jo gøy med skruing Jentene er helt gale etter den dinosaureren, så da tenkte jeg at da får Emmeth en i samma slengen Thomas er så glad i droner, ps4 og pc og merker det har smitta veldig over på barna Så om jeg får rett, så er mannen like begeistret for leken som unga er om ikke mer^^ hahah, boys will be boys ÅÅh, tenker dronen faller i smak, er mannebeinet ditt også veldig teknisk anlagt? Er ikke en duppeditt her i huset som ikke skal trykkes på
Yes, Emmeth digger verktøyet sitt og traktorene også for den saks skyld, går alltid med en hammer i hånda og "stjeler" nøkler fra nøkkelskapet, så titt og ofte må vi lete hele huset rundt etter bilnøklene når vi skal på butikken Jeg kaller han bare for vaktmester`n^^