Julegave til septemberbarna?

En liten kreativ snuppe altså? :) sånt er Liana veldig glad i å! Hun liker det meste virker det som haha..

Så hun skal fortsatt helst sitte oppå deg? :D mammadalt eller? Hehe
Skikkelig mammadalt ja, kan være litt frustrerende til tider :D
 
Her blir det mer verktøy(han har en del fra før) Kjøpte en sånn hammer der han må slå baller gjennom hullene. Han har en verktøysbenk ifra før også som han bruker, men spikerne går rett gjennom hullet, så ikke så mye å "jobbe" med. Også får han en Stor fjernstyrt dinosaur som kan gjøre forskjellige kommandoer og øynene bytter farge ut ifra hvilket humør den er i. Jentene får også den. Mannen driver å leker seg med droner, så det har visst "smitta" litt over på alle barna;) Moro de har en felles interesse, er visst bare meg i huset som ikke har det:D
 
Her blir det mer verktøy(han har en del fra før) Kjøpte en sånn hammer der han må slå baller gjennom hullene. Han har en verktøysbenk ifra før også som han bruker, men spikerne går rett gjennom hullet, så ikke så mye å "jobbe" med. Også får han en Stor fjernstyrt dinosaur som kan gjøre forskjellige kommandoer og øynene bytter farge ut ifra hvilket humør den er i. Jentene får også den. Mannen driver å leker seg med droner, så det har visst "smitta" litt over på alle barna;) Moro de har en felles interesse, er visst bare meg i huset som ikke har det:D
Hermine ELSKER å skru på ting, spesielt "hjelpe" til når mannen skal montere ting og skru.

Nå holder de på å montere en tripptrappstol og hun er SÅ gira på å få skru selv. :)

...hun har lekeverktøy, men hun synes visst ikke de er like nok ekte verktøy for hun vil helst låne pappas verktøy. :p Jeg sa at når hun blir 4 år skal hun få ordentlig barneverktøy. ;)
 
Skikkelig mammadalt ja, kan være litt frustrerende til tider :D

Kjenner til det.. Emira og Leoh er sånn.. kun mamma som gjelder! Og da henger like godt Liana seg på å haha
 
Her blir det mer verktøy(han har en del fra før) Kjøpte en sånn hammer der han må slå baller gjennom hullene. Han har en verktøysbenk ifra før også som han bruker, men spikerne går rett gjennom hullet, så ikke så mye å "jobbe" med. Også får han en Stor fjernstyrt dinosaur som kan gjøre forskjellige kommandoer og øynene bytter farge ut ifra hvilket humør den er i. Jentene får også den. Mannen driver å leker seg med droner, så det har visst "smitta" litt over på alle barna;) Moro de har en felles interesse, er visst bare meg i huset som ikke har det:D

Hehe gleder meg til å kjøpe litt sånt fremover :) sikkert fine gaver! Liker Emmeth å hamre og snekre? :)

Hehe har kjøpt drone til sambo som han får i julegave :D tror han blir glad for det :)
 
Hermine ELSKER å skru på ting, spesielt "hjelpe" til når mannen skal montere ting og skru.

Nå holder de på å montere en tripptrappstol og hun er SÅ gira på å få skru selv. :)

...hun har lekeverktøy, men hun synes visst ikke de er like nok ekte verktøy for hun vil helst låne pappas verktøy. :p Jeg sa at når hun blir 4 år skal hun få ordentlig barneverktøy. ;)

Er så morro å være med på å hjelpe til:D Emmeth har for det meste også kun "lekeverktøy", men har jo fått noen umbrakkonøkler(skrives det sånn?) av mannen og han skrur fra hverandre og sammen igjen stolen sin:D Så Ikea ting her i huset får ikke stå i fred for skruinga hans:p Noe pappa og morfar synes er særs morsomt, mamma derimot.. eheee;)
 
Hehe gleder meg til å kjøpe litt sånt fremover :) sikkert fine gaver! Liker Emmeth å hamre og snekre? :)

Hehe har kjøpt drone til sambo som han får i julegave :D tror han blir glad for det :)

Ja, er jo gøy med skruing:D Jentene er helt gale etter den dinosaureren, så da tenkte jeg at da får Emmeth en i samma slengen;) Thomas er så glad i droner, ps4 og pc og merker det har smitta veldig over på barna;) Så om jeg får rett, så er mannen like begeistret for leken som unga er om ikke mer;):D^^ hahah, boys will be boys:p ÅÅh, tenker dronen faller i smak, er mannebeinet ditt også veldig teknisk anlagt?:D Er ikke en duppeditt her i huset som ikke skal trykkes på:D

Yes, Emmeth digger verktøyet sitt og traktorene også for den saks skyld, går alltid med en hammer i hånda og "stjeler" nøkler fra nøkkelskapet, så titt og ofte må vi lete hele huset rundt etter bilnøklene når vi skal på butikken;) Jeg kaller han bare for vaktmester`n^^:D:D:D
 
Ja, er jo gøy med skruing:D Jentene er helt gale etter den dinosaureren, så da tenkte jeg at da får Emmeth en i samma slengen;) Thomas er så glad i droner, ps4 og pc og merker det har smitta veldig over på barna;) Så om jeg får rett, så er mannen like begeistret for leken som unga er om ikke mer;):D^^ hahah, boys will be boys:p ÅÅh, tenker dronen faller i smak, er mannebeinet ditt også veldig teknisk anlagt?:D Er ikke en duppeditt her i huset som ikke skal trykkes på:D

Yes, Emmeth digger verktøyet sitt og traktorene også for den saks skyld, går alltid med en hammer i hånda og "stjeler" nøkler fra nøkkelskapet, så titt og ofte må vi lete hele huset rundt etter bilnøklene når vi skal på butikken;) Jeg kaller han bare for vaktmester`n^^:D:D:D
Haha, vaktmesteren... :)
 
Ja, er jo gøy med skruing:D Jentene er helt gale etter den dinosaureren, så da tenkte jeg at da får Emmeth en i samma slengen;) Thomas er så glad i droner, ps4 og pc og merker det har smitta veldig over på barna;) Så om jeg får rett, så er mannen like begeistret for leken som unga er om ikke mer;):D^^ hahah, boys will be boys:p ÅÅh, tenker dronen faller i smak, er mannebeinet ditt også veldig teknisk anlagt?:D Er ikke en duppeditt her i huset som ikke skal trykkes på:D

Yes, Emmeth digger verktøyet sitt og traktorene også for den saks skyld, går alltid med en hammer i hånda og "stjeler" nøkler fra nøkkelskapet, så titt og ofte må vi lete hele huset rundt etter bilnøklene når vi skal på butikken;) Jeg kaller han bare for vaktmester`n^^:D:D:D

Ja sånn dinosaur er morsom! Husker jeg kjøpte en sånn til søsteren min for 10 år siden. Hun ønsket seg en sånn :D men dem kan non mer idag da. Selvom dem ser omtrent like ut :p

Hehe tror gubbisene våre er ganske like da ja! Han her å elsker sånne ting, og vet han har hatt lyst på drone :) så da fant jeg en som var på tilbud på Black Friday :D tror han liker mye sånt fordi han ikke hadde sånt som barn å. Men drømte om det :p broren er samme, så han kjøptr en diger radiostyrt brannbil til Leoh som måtte åpnet med engang haha.. kunne ikke vente til julaften :p og hvem tror du lekte mest med den? Joda, de to voksne mannfolka :D haha..

Artig å ha en liten vaktmester i hus :D hihi.. kansje ikke alltid like gøy med bortgjemte nøkler :p vet ikke om Leoh blir interessert i sånt egentlig. Han liker bare kjøretøy, fotball, troll og brannmann sam haha :) kansje han kommer til å mekke biler? :p
Liana er mer sånn altmulig-menneske :) og veldig kreativ av seg. Så tror det er hun som isåfall hadde likt verktøy :p
 
Back
Topp