Julegave til mannen

Her har jeg faktisk slått på stortrommen etter ett drittår hvor jeg aldri hadde taklet hverdagen uten han, så han får faktisk ny telefon og AirPods. Bare fordi han trenger det OG fortjener det i år :Heartred
Telefon hadde kommet som en utgift på fellespengene våre iløpet av våren uansett om ikke..
Wow.. Heldig mann ❤️
 
Hva gir dere mannen deres i år? Jeg har kun en gave igjen, og det begynner jo å haste nå:hilarious:

Vi prøver å holde det billig og heller prioritere ferier, så det ble en linse til stjernekikkerten, en spesialhals i ull til løping og «fra» lillemor en t-skjorte med bilde av ho.. det er et kult bilde, måtte bare ;)
 
Her ønsket mannen seg tøfler, så jeg har kjøpt tøfler i saueskinn som forhåpentligvis holder i mange år. Pga oppussing har vi blitt enige om å ikke bruke like mye på gave som vi pleier :) Han har bursdag kort tid etter jul, så tenker at jeg heller får kjøpe noe mer spennende da:p
 
To forskjellige turbukser fra Norrøna, fikk to til under prisen av en normalt, da blir Dwt en tynn lg en tykk,Så får han noe tilbehør til værstasjonen.
 
Her ønsket mannen seg tøfler, så jeg har kjøpt tøfler i saueskinn som forhåpentligvis holder i mange år. Pga oppussing har vi blitt enige om å ikke bruke like mye på gave som vi pleier :) Han har bursdag kort tid etter jul, så tenker at jeg heller får kjøpe noe mer spennende da:p
Jeg fikk tøfler i saueskinn/ull til bursdagen min, og det er såååå deilig!
 
Her ønsket mannen seg tøfler, så jeg har kjøpt tøfler i saueskinn som forhåpentligvis holder i mange år. Pga oppussing har vi blitt enige om å ikke bruke like mye på gave som vi pleier :) Han har bursdag kort tid etter jul, så tenker at jeg heller får kjøpe noe mer spennende da:p
Høres ut som en deilig gave :)
 
Google home og smartkontakter:happy: mannen ønsker seg et smarthjem.
 
Last edited:
Back
Topp