Julegave til mannen

Greenmom

Forumet er livet
VIP
Septemberbarna 2019
Hva gir dere mannen deres i år? Jeg har kun en gave igjen, og det begynner jo å haste nå:hilarious:
 
Sliter med det samme.
Jar kjøpt en klokke (på tilbud), så tenker jeg han skal få hansker for det trenger han. Også vurderer jeg hotell opphold når vi skal på show i Oslo. Men noe av dette blir bursdagsgave også. Så vi får se.
 
Billett til valgfritt maraton i Europa, og da håper jeg han velger Reykjavik maraton :p
Ellers får han treningstøy. Han fikk ny TV i oktober, det får holde;)
 
Vi har droppet gaver til hverandre de siste årene, prioriterer heller andre
 
Har sydd 2 tskjorter til han xD vi har egentlig blitt enig om å ikke kjøpe til hverandre, men vi har en julestrømpe og til den gi en liten ting
 
Nye vintersko.
 
Han får en stilig herrering i gull med svart sten, skikkelig lekker.
Han fyller rundt år i januar så det er kombinert gave.

Han har ønska seg en slik type ring lenge, så håper den jeg har valgt ut faller i smak :)
 
Her blir det ting til babyen i julegave. Det koster så mye at vi "gir" det til hverandre. Han får en body det står "I'm your father" I star wars stil. Blir jo til baby det også :p
 
Sliter med det samme.
Jar kjøpt en klokke (på tilbud), så tenker jeg han skal få hansker for det trenger han. Også vurderer jeg hotell opphold når vi skal på show i Oslo. Men noe av dette blir bursdagsgave også. Så vi får se.
Gode skinnhansker er jo en super gave som varer i mange år :) det har jeg gitt tidligere,som falt i smak. Hotellopphold var lurt vi har liten baby, så blir en stund før vi kan dra på hotell sammen. Klokke er samboer så nøye på at det blir for avansert for meg å kjøpe :hilarious: ellers en veldig lur gave.
 
Vi har droppet gaver til hverandre de siste årene, prioriterer heller andre
Så lurt, jeg foreslo det samme i år. Men det falt visst ikke i smak... Vi har liksom det meste og kjøper som regel selv det vi ønsker.. Så er så vanskelige å finne noe føler jeg.
 
Han får en stilig herrering i gull med svart sten, skikkelig lekker.
Han fyller rundt år i januar så det er kombinert gave.

Han har ønska seg en slik type ring lenge, så håper den jeg har valgt ut faller i smak :)
Så heldig som får akkurat det han har ønsket seg ❤️
 
Her blir det ting til babyen i julegave. Det koster så mye at vi "gir" det til hverandre. Han får en body det står "I'm your father" I star wars stil. Blir jo til baby det også :p
Så søtt❤️ lurt å fokusere på baby, vi voksene har jo som regel det vi trenger.
 
Her har jeg faktisk slått på stortrommen etter ett drittår hvor jeg aldri hadde taklet hverdagen uten han, så han får faktisk ny telefon og AirPods. Bare fordi han trenger det OG fortjener det i år :Heartred
Telefon hadde kommet som en utgift på fellespengene våre iløpet av våren uansett om ikke..
 
Gode skinnhansker er jo en super gave som varer i mange år :) det har jeg gitt tidligere,som falt i smak. Hotellopphold var lurt vi har liten baby, så blir en stund før vi kan dra på hotell sammen. Klokke er samboer så nøye på at det blir for avansert for meg å kjøpe :hilarious: ellers en veldig lur gave.
Vi har ei lita ei på 8 uker. Men skal på show i april så da er hun 6 mnd og skal være hos tante. Så det blir koselig. Tenkte å booke rom på the hub. Men så vurderer jeg å gi gavekort på kiropraktor for det vil han ikke betale for selv, men har stort behov for! Så vi får se hva det blir til.
 
Back
Topp