Julegave til mannen?

Lykkeliten Nr 3

Elsker forumet
Aprillykke 2016
Hva kjøper dere? Synst alltid det er så vanskelig. Men i år blei eg tiligt ferdig :) har kjøpt hjemmestrikka Marius genser. Den er så fin:) håper han er enig :p for den blei dyr :p men trenger ein gave fra barna og. Så må i tenke boksen en gang til..

Vi gir egentlig ikke gave til hverandre, men i år får han et brettspill og en fantastisk bok han kan lese for jenta vår :)

Han trenger nye snøscooter-sko så det har jeg kjøpt, slips (fordi han rettog slett ikke har ) og slipsnål
pluss en parfyme fra ungene.

Vi kjøpte oss julegaver sammen vi:-) hver vår go'stol:-)
Lurt!;) det burde vi tenkt på og. Hunden har tatt den ene stolen vi har :p og vis vi setter oss der blir vi full i pels uansett hvor mye eg støvsuger den :p og han går i sirkel rundt oss som ein hai vis han ser at noen er på hans plass :p hehe savner og ha god stol ;)

Vi kjøpte også gave sammen :) hotell opphold og wallmanns dinnershow :)

Apple watch! Og kalender (laget på Japan photo) med bilder av han og barna fra barna! :)

De siste årene har vi kjøpt oss julegave sammen. Men i år ønsker jeg meg tøfler og mamma-skalljakke, så da må vel han også få egen gave. :P

Han trenger også tøfler, men noe annet kommer jeg ikke på. :P Kanskje ny klokke, den han har holder på å dette fra hverandre.

Blir en veldig sporty gave til mannen i år, han får løpetights (litt spent på hva han syns om det :p), løpesko og langrennshansker/løpehansker :)

Fint å kjøpe gave sammen da... Jeg aner ikke enda hva det skal bli... Er så vanskelig det der...

Jæ ska lage appelsinsjokolade/trøffel til han. Også ble vi enige om å bruke penger på en kino kveld :)

Back
Topp