Julegave til mannen?

Tror han skal få ullundertøy, også skal han få pysj (det skal alle fire få fra "nissen" julaften morgen). Så må jeg vel finne på noe mer.. Vi hadde egentlig avtalt å kjøpe noe vi trengte til huset sammen, men så fikk vi penger til det av noen i familien, så da kan vi bruke litt mer på hverandre.

Jasså Va gav du før den om eg får spør?
Før klokka?
Til bursdag fikk han løpesko, tights, tee, jakke, strømper og aktivitetsklokke fra Polar!
Ja, jeg tok litt av, men gjør det innimellom og hvis økonomien tillater det (er jo fra felles konto uansett).
Jul i fjor fikk han PlayStation..

Før klokka?
Til bursdag fikk han løpesko, tights, tee, jakke, strømper og aktivitetsklokke fra Polar!
Ja, jeg tok litt av, men gjør det innimellom og hvis økonomien tillater det (er jo fra felles konto uansett).
Jul i fjor fikk han PlayStation..
Oj de var en helt del du gav han ja :-)
JA för klockan :-)

Han fikk PlayStation 4 som kombogave til jul/bursdag. Men har kjøpt en t-skjorte til han så han får noe på julaften også.

Får ikke gave :P

Gud, det er vanskelig å finne på noe til han. Har kjøpt noe fotpleieting til han. Han sliter litt med føttene sine. Hadde bestilt teskjorter med 73 på også. (Sånne som Sheldon i big bang theory har) men de blir fra mamma. Så blir vel noen plekter og gitar-reim isteden da.

Back
Topp