Julegave til mannen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Irene

Guest
Hva gir dere til mannen til jul i år? :)

Gir dere en fra barna og en fra dere selv?

Vi gir tursko til hverandre:) Vi har bare ett barn, og det blir ingenting fra babyen i år.. Det blir nok heller når han har begynt i barnehage, og kanskje kan lage noe selv;)

Jeg vet fortsatt ikke hva jeg skal gi han i gave, men han har bursdag rett før jul også, og da får han gavekort på massasje. Tenker han får noe godt øl, og så skal han få en opplevelse (kanskje en midt-på-dagen-date med meg hvis jeg kan ordne barnevakt et par timer). Men må jo ha en hard pakke og da, han er jo mann! :p

Gir fra alle. Gir han bøker og marsipan. Han er ganske vanskelig å gi til. :)

Lurer på å gi den der nye kokkelære-kokeboka. Han elsker å lage mat!

Han får en anorakk av meg som han ønsker seg :) blir vel en liten ting fra baby :-p

Vi reiser på ferie i desember :) det får bli både jul og bursdagsgaver :) bruker vanligvis ikke kjøpe gaver til hverandre heller.. Felles økonomi har vi og så vi kjøper det vi trenger når vi trenger det heller :)

Tenker å kjøpe enten et par øl, en boks snus eller noe snop. Vi skal på bryllupsreise i mars så vi sparer penger til det :)

Flere her med felles økonomi? Føler da gaver blir litt rart.. At man er med å betaler sin egen gave liksom og ikke kunne jeg brukt kort heller. For da har han sett i nettbanken hvor jeg evt hadde shoppa

Vi har felles, men får litt hver som vi bruker som vi vil hver mnd med individuelle kort, da kan vi jo ikke se kontoutskriften til hverandre i nettbanken. Jeg synes det er koselig å kjøpe bursdag- og julegaver selv om vi har felles økonomi. Det å tenke ut noe til den andre er fint, synes vi. Men hvis man har delt økonomi og barn må det vel uansett være så mye samarbeid at den i realiteten ikke er delt?

Vi har felles, men får litt hver som vi bruker som vi vil hver mnd med individuelle kort, da kan vi jo ikke se kontoutskriften til hverandre i nettbanken. Jeg synes det er koselig å kjøpe bursdag- og julegaver selv om vi har felles økonomi. Det å tenke ut noe til den andre er fint, synes vi. Men hvis man har delt økonomi og barn må det vel uansett være så mye samarbeid at den i realiteten ikke er delt?

Når alt er betalt her har vi ikke så mye igjen at det er vits å dele.. Men vinjar valgt å ha det slik å heller betale ned mye på billån og heller ha det fint når det er unna. Så sier vi heller fra i god tid hva vi eller barna trenger av klær og utstyr og fikser det.

Må være godt samarbeid når man hsr felles barn ja. Men i realiteten er det vel ofte en som betaler mye mer enn den andre. Og i alle tilfellene jeg vet om betaler mor mer og har minst til seg selv.

Her får han en klokka fra meg og ungene,men også en t-skjorte som kun er fra jentene☺

Back
Topp