Julegave til mannen

Hormonfrøkna

I full hormoni!
Februar 2014 - Skjult forum
Hva skal dere gi til mannen til jul? Og hvor mye pleier dere å gi for?

Aner ikke!! :o Hva kjøper man liksom til en som har alt og som ikke ønsker seg noe spesiellt?!?
Pleier også å ligge på mellom 1000 til 2000,- :)

Sist eg kjøpte gave til han brukte eg vel 5 tusen.... Aner ikkje ka eg skal kjøpe denne gangen...

Aner ikke hva jeg skal kjøpe i år! Vi har ikke så god råd for øyeblikket så mulig vi kjøper noe vi trenger til hverandre fra hverandre, sofabord eller tv-benk kanskje.
Pleier å bruke ca 1500 :)

Vi kjøper ikke julegaver til hverandre. Bruker mer enn nok penger på hus og hjem i løpet av året. Vi legger heller litt i bursdagsgaver til hverandre. :)

Min får en LEGO Campingbil han har ønsket seg + noen småting.
Han er veldig glad i å pussle med avansert lego, og den kostet vel ca 900. I tillegg skal han få noe boksere, tskjorter eller noe sånt kjedelig som han trenger.

Pleier å bruke rundt 1500kr. Litt i tvil om hva jeg skal kjøpe til han i år.

Pleier å bruke mellom 1000- 2000.. Siden vi har litt dårligere råd i år, har vi bestemt å bare bruke rundt 500 kr til hverandre..;)
Tenkte kjøpe en hårklipper/sjeggtrimmer (han trenger det veldig, den han har kan stoppe mitt i klippen)

Han ønsker seg PST 4, så blir nok skuffa:-P

Her får mannen en bertoni jakke han ønsket seg :) Kostet 2000kr..
Kommer nok til å kjøpe en liten ting fra mini og, men vet ikke hva..

Kjøper han som regel klær for det kjøper han seg alt for sjelden selv ;)

Vi har snakket om å kanskje kjøpe en bæremeis til familien istedenfor gaver til hverandre.
Ifjor kjøpte vi billiggave til hverandre for kanskje 100 kr.
Med felles økonomi føles gaver til hverandre litt tullete.

Tidligere har jeg kjøpt for rundt 500.
Synes ikke man skal bruke så mye penger på gaver.

Vi er så dårlige til å finne på noe :p det blir nok ingen julegave i år heller :p jeg har fått en gave av mannen, en rosebukett og sjokoladeplate ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Sist eg kjøpte gave til han brukte eg vel 5 tusen.... Aner ikkje ka eg skal kjøpe denne gangen...

Har tips om noen technicsett som burde duge :p

I fjor fikk han operabilletter, i år skal vi kjøpe motorvarmer til hverandre ;p

Vet han har sett litt på bæremeiser, så tenkt litt på det.. Har ikke noe fast pris, kjøper ut fra hva han ønsker/trenger og økonomien tillater.

Back
Topp