Julegave til mannen

Mellom 500 og 1000. Tror det blir klær i år. Jeg synes det er gøy å kjøpe det og han synes det er kjedelig - vinn vinn :)

Vi har blitt enige om ca 700kr i år. Han ønsker seg en man bag (eller veske på godt norsk :P), men jeg har også lurt litt på pulsklokke. Ikke helt bestemt meg, han er dritvanskelig å kjøpe til!

Vi skal gi for 500kr i år.
Tja, treningstøy tror jeg eller klær.

I år skal vi ikke bruke penger på gaver til hvernadre, vi skal heller gå på date i desember, på Jul i Liseberg.
Det er magisk for meg, og en av de få tingene vi gjør helt alene bare oss tosammen =) <3

Tenkte å kjøpe soda stream til han, men det fikk han til bursdagen sin av mamma forrige uke:p så nå aner jeg ikke. Boksere blir det iallefall, og kanskje noe treningstøy som han ønsker seg.

Blir ikke noe julegave på han. Har ikke penger. Og det eneste han ønsker seg koster fra 5000-500.000kr. :p

Vi kutta ut julegaver for 5år siden. :)

I år blir det to billetter å hotellopphold i Paris :-) så for vi se om jeg er så heldig å få være med hehe

Vi kjøper klær/utstyr/ting til hjemmet som vi vanligvis ikke tar oss råd til i hverdagen :) derfor hender der gavene våre blir dyr..

Me pleier å bruke ca 2000kr på kvarandre, men i år skal me kjøpa noko sammen til huset.

Dersom vi skal kjøpe gave til hverandre tror jeg jeg kommer til å kjøpe sånn aeropress kaffedings, men jeg kommer til å foreslå at vi heller gir fjelltur til hverandre og bæremeis til mini :)

Hadde tenkt å kjøpe Gopro kamera til han. Men nå har vi kjøpt hus så da blir det ikke presanger til hverandre i år, huset får være presangen siden vi overtar rett før jul! :D

Men vanligvis ligger vel gaven på rundt 1000 kroner tenker jeg.

• Liker
Reactions: EJ
Prisen varierer.. Men ligger ofte på rundt 2-2500. Men med felles økonomi har ikke prisen så mye å si, må heller se hva vi har råd til.. Dyrere gave til mannen, dyrere til meg. Og jeg skal ha designer veske eller klokke i min gave i år:)

Back
Topp