Julegave til mannen????

lucky2

Forelsket i forumet
Heisann dere!!

Vet dette er veldig utenfor babytema, altså, men er det flere som har en samboer som meg, som har alt og kjøper seg det han trenger når han trenger det??[:@]
Har så lyst til å gi noe "personlig", men hjernen fungerer absolutt ikke om dagen! [8|]
Er det noen som har noen gode ideer??
Hva skal dere gi?

Hilsen frustrert [&:]

jeg synes det er like vanskelig hver gang jeg - samboeren min tjener bra med penger - i alle fall nok til at han kjøper det han trenger... I år skal jo jeg få forlovelsesring av han, og da tenker jeg at jeg må kjøpe en litt dyrere gave til han, og jeg er helt blakk... Har fått ut av han at han ønsker seg en jakke, men han er jo så ekstremt kresen *argh* [:@]

Får ta en tur i butikkene og kikke i dag... ettersom jeg har vært og bestilt ringen min selv må vel han kunne være med og prøve jakka også tror jeg..

Men tilbake til deg [;)] - hva med en helaften dere to, middag og teater/kino el.l. Eller en natt på hotell med massasje og champagne? Eller en guttekveld hvor han får huset for seg selv - du fikser pizza og øl, og han kan se film/fotball/el.l. med kompiser?

Mannen min er en sånn som ønsker seg mest sånne ting som jeg ikke har peiling på - og helst vil kjøpe det selv..

Jeg har kjøpt en nøkkelring til han, i glass - med et 3D bilde av meg inni[;)] ganske stilig[;)]

-ellers er jeg enig i at det er vanskelig å kjøpe til gutter/menn..

han pleier å like å få klær, men det er ikke så lett å kjøpe bukser når han ikke er med, og gensre har han egentlig fått nok av de siste to årene[8|]

Ikke lett det der.. Mannen min også kjøper seg det han har lyst på, selv nå en uke før jul! Jeg har kjøpt Ivo Caprino samlingen på DVD til han, og tror du ikke dumme mannen kom hjem her forleden og sa at nå hadde han kjøpt seg den samlingen! Jeg ble litt irritert og sa at man kjøper ikke sånn til seg selv rett før jul..
Men hva du skal kjøpe til mannen din har jeg dessverre ingen anelse om!

Ja, pebbles, hvorfor gjør mannfolk sånt?? Mannen min gikk og handlet seg musikk, noen filmer, et par gensere, etc 2 uker før bursdagen sin han - og når folk ringe for å spørre hva han ønsket seg så kunne han ikke komme på noe?!?!? [:@][:'(]

Min er litt småstresset om dagen med masse å gjøre på jobb og hjemme så har bl.a kjøpt gavekort til han på romerbad, massasje og fotpleie. Han elsker å bli knadd og stelt med, men man får seg som regel ikke til å bruke penger på slikt selv. I tillegg får han en rekke smågaver med ting jeg har snappet opp de siste månedene at han ønsker seg/trenger..

Ellers så ønsker han seg jo ALLTID verktøy, men nå må det være nok med ting som som brummer og bråker snart.. [:D]

Jeg kjøpte en times massaje på spa til min kjære, pluss en stilig toalettmappe med forskjellige produkter i (den var inkludert i gavekortet). tror det blir midt i blinken. Han kjøper seg alt han har lyst på selv, så man må komme på noe de ikke bruker penger på selv. [:)]

Hei. Jeg har kjøpt finskjorte, slips, sokker og ei rå tøff truse. Lurer på å kjøpe ei go parfyme også. Da blir han så go å lukte på. Ha ha

ja det skal ikke vere enkelt,gutter ønker seg vell pc-spill eller playstation spill, vidiokamera,digitalkamera osv vi pleier som regel å gå sammen å kjøpe mobiler eller noe vi begge har lyst på, men det er ikke enkelt huff og huff

i år har jeg kjøpt barbermaskin til samboeren min.. vet han ønsker seg det! [:)]
etterhvert som årene går så blir gavene her mer praktisk enn personlig, men det er i grunn greit!

I fjor kjøpte jeg batteridrill til mannen min, det gjetta han, men jeg lot som om - "å nei, da må jeg finne på noe annet!" hihi.. og så slo han det fra seg..
Skal si han ble overraska likevel, jeg, når han åpna pakken og fikk drillen..
- så i år sier jeg bare DRILL om han prøver å gjette på hva jeg har kjøpt..[;)]

tror min ønsker seg ivo caprino-samlinga! hehe.. skal kanskje kjøpe hansker, hvis jeg finner det noe sted da.. syns det sinnsykt vanskelig! han kjøper seg liksom alt han trenger eller vil ha selv, og jeg syns det er innmari vanskelig å kjøpe klær for han er kresen og bruker kun dyre merker!

min ønsker seg også ivo caprino-samlinga...tror det blir til ay jeg kjøper den til han pluss noe klær....fra marcus får han en t-skjorte med bilde av marcus på...og på ryggen står det verdens beste pappa.

Eg har bestemt at frå og med 1.desember er det innkjøpsstopp i vår familie,ellers har en jo ikkje sjans med julegavene!!

Jeg har kjøpt trådløs dings til mobilen, en slik man snakker i[:D] Fre barna har vi kjøpt batteri dreven tannkost.. Håper det faller i smak. Er litt dårli med kapitalen her og...[8|]

I år har jeg kjøpt elektrisk tannbørste til han. I know, kjempepersonlig.... [&:]
Men jeg bruker å gi han en liten gave kvelden før kvelden. I fjor fikk han meg i nisse-undertøy! Det slo virkelig an! [;)]
Men i år får han nøye seg meg pysjamas til seg selv... [8D]

Min får fjellklær, kjøpt likt til han og sønnen [:D]
Så får han et stativ mann setter flasker på hode setter glasse under og presser opp da kommer det 4 cl med alkohol ut [;)]
Pappa gaven fikk han i går og det var en fet bok med bare oppskrifter på drinker. Må vel kjøpe en sprit flaske og [:D]

han ønsker seg et spill på datan som j skal kjøpe også har jeg kjøpt en genser. Utenom det fyller jeg opp en julestrømpe med øl,snus og snacks[:D]

jeg kjøpte en helg på plaza i mai 06 og norsk militær tattoo forestilling på lørdag 6 mai den helgen... og jeg er med....og har skaffet barnevakt og hele sulamitten...da er jo lille prinsessen 5 mnd! midt i blinken og så har jeg diktet litt om hvor viktig det er å være kjærester selv om man har barn[:D] skikkelig fornøyd jeg[:)]

Vi har kjøpte ett kamera til oss selv fra oss selv i år vi.....men jeg har nå funne litt andre ting til han og...bukse og genser fra jack&jones...lue og skjerf med Viking logo på..og en liten body der det står "Eg e Viking eg!" ...Han er så fotballfrelst atte og dette kommer han til å digge!
...Han har fått med seg at jeg har kjøpt noe utenom kamera....så hver gang jeg er bortpå og kikker på noe i butikken spør han; Har du lyst på den til jul?? ...hehe, han begynner å få panikk og han aner ikke hva han skal finne på....han er nå skjønn da! ...prøver så godt han kan[:D]

Det gjør min og!! ...men han sitter helst på nettet og spiller da....og så har han litt utstyr, så jeg fant ut at han heller trengte klær og litt sånn[:D]

Back
Topp