Julegave til mannen????

..Har ikke begynt å spille på nettet selv enda, men han sier at jeg bare kan knipse med fingrene så oppretter han noe kontogreier for meg hvis jeg vil...Sitter ofte med han og ser på da...syns det er spennende....spesielt når han har gått 700 dollar i pluss siden han starta(ikke så veldig lenge siden...par måneder) og har nettopp overført 300 dollar som jeg kan gå å handle for!!! ...ble litt ekstra julegaver då ja...så koslig så![:D]

ORIGINAL: ankio

men folk som bare kjøper seg det de trenger og ønsker seg rett før jul, burde blitt sperret inne spør du meg. har en søster som er sånn, og jeg har sagt det rett ut til henne at hvis hun ikke skjerper seg, begynner jeg å gi henne dorull nisser og eggekartong pynt. så får ho bare ha det så godt.

Ha ha, da tenker jeg søstern din blir skuffa! Du kan jo også tegne på dorull slik asbjørn i nissene på låven gjør..hi hi[:D][:D]

Har kjøpt minnekort til digitalkameraet til lillingens pappa, så kan han ta masse fine bilde når h*n kommer[;)]

Mannen min har egentlig alt...så i år kjøpte jeg såler med varmeelementer som han kan ha i sykkelskoene når han trener på vinteren, Han har lenge klaget over at føttene er som hover når han kommer hjem fra 5 timer på sykkelen. Ble litt i dyreste laget, men nå har han stilt opp ekstra for meg og søsteren min i en periode så han fortjener det[:)]

ORIGINAL: ~Fiorelina~

Mannen min er en sånn som ønsker seg mest sånne ting som jeg ikke har peiling på - og helst vil kjøpe det selv..

Jeg har kjøpt en nøkkelring til han, i glass - med et 3D bilde av meg inni[;)] ganske stilig[;)]

-ellers er jeg enig i at det er vanskelig å kjøpe til gutter/menn..

han pleier å like å få klær, men det er ikke så lett å kjøpe bukser når han ikke er med, og gensre har han egentlig fått nok av de siste to årene[8|]

hehe slik er det her også...frustrerende vanskelig å kjøpe jule gaver til di da![&o]

Så stilig Fiorelina, hvor fant du den? 3D tingen altså.. Hehe.. Jeg har egentlig ikke fått lov å kjøpe noen gave til samboern siden vi skal kjøpe mobil til hverandre.. Men så er han blitt fri for deodoranten som hører til parfymen han bruker.. Han elsker den deon, så jeg mååå bare kjøpe den til han... Åsså var vi på skeidar her om dagen, da så han ei sånn flott kaffepresse med to glass som hørte til.. Han likte det så godt så jeg måååå jo bare kjøpe det også.. I tillegg til kjærlighetskaffen, som bare måååå følge me.. *kremt* Skikkelig kjerring jeg nei? [8|]

Jeg har kjøpt følgende til samboeren min:
*skipolo i fleece
*boxershorts
*sokker med simpsons på(elsker den serien)
*almanakk(trenger det når vi har eget firma)
*oppladbare batterier og 2 ulike batteriladere
*selvlysende puslespill
*vhs kasetter til å ta opp på
*vakumpakker(han så de hadde det på lidl, og ble lei seg da de var utsolgt. Vet ikke at jeg har kjøpt det til han)[;)]

Noe skal være fra meg, og så skal han jo få egen pakke fra Madeleine og Adrian

wow...så mange pakker???heldig han[:)]

Back
Topp