Julegave til din mamma?

mamma får kalender med bilder av unga og bhg bilder, oxo får hun en fleecegenser :)

Jeg kjøpte en flaske vin jeg vet hun liker, Gavekort på vero moda til 400, 3 store duft kubbelys også har emma laga en kalender (tegna) [:)]

Mamma får ny duk og løper til langbordet, innrammet (første) bhg bilde og fotokalender [:)]

Mamma får den nye vasen til Finn Schjøll:

I tillegg får hun og pappa barnehagebildet av ungene.

Hun får 2 bøker som hun ønsket seg (snåsamannen og ei til) Gavekort på fotpleie og en nydelig kaffiboks [:D]

Gavekort på hudpleie salong og en ting til å ha lys i. Har jeg kjøpt[:)]

Gleder meg SKIKKELIG til å gi gava til mamma i år [:)]

Hun får to billetter til Bon Jovi konserten i sommer, og to netter på hotell! Har ordna så hun får juniorsuite, skikkelig fint, sambo bruker det hotellet ofte når han reiser.
Hun må komme seg dit selv, men det tror jeg går supert, for da får hun tatt en tur på nye harlyen sin [:D][8D]

Så får hun kalender og bilde av mini

Hun får 3 høyang panner også noe dill fra kremmerhuset[:)]

Mamma (og pappa) får elektronisk bilderamme, der jeg har lagt inn bilder av barnebarna, litt av og oss og av dem [:)]

I tillegg får de en kurv fylt med div: et par vinflasker, en bok, kryssordblad, sjokolade, dadler...

Også får de bildekalender av barnebarna.

her får mamma å pappa gaver sammen. Av barna får de kalender med masse bilder av barna. Av oss får de teater biletter og penger øremerket til middag på teater dagen. Har lagt sammen med mine søsken. 

Mamma får en Cardigan og et smykke. Cardiganen la jeg av på jobben fordi jeg tenkte at hun kom til å like den. Noen dager senere kom hun innom, så den og ville prøve den. Men vi hadde ikke flere igjen i hennes str 8bortsett fra den jeg hadde lagt av), så jeg måtte bare vise henne den så hun fikk prøve den[;)] Så den blir nok ikke noen stor overaskelse, men... Tenkte å slenge med et av bhg bildene av David også;)

Hun får gavekort på massasje [:)] + flaxlodd, bhg bilde av eldsta og sjokolade [:)]

Trøye i Ull/Silke fra apoteket, og en god fuktighetskrem[:)]

Hu får smykkeskrin [;)]

her har vi kjøpt ilse jacobsen støvler,sokker,topp, bilde av snuppa.....
Vi søsken er sammen om gaven[:)]
Til svigermor digital fotoramme som hun ønsket seg og bilde av snuppa[:)]

Mamma får Rosendal salt- og pepperkverner, samt 8 nøster garn og oppskrift på å strikke babyteppe:D

Hun skal få denne

Mammaen min elsker alt av kubbelys, telys o.l. Så jeg har kjøpt inn masse lys, som jeg maler og pynter med maling som er beregnet til dette.

Da blir hun sikkert glad, det vil hun sikkert ha.... Og at det er en (relativt u-) nyttig ting kan ingen komme fra.[;)]

Back
Topp