Julegave til din mamma?

gullgutt09

Forelsket i forumet
Ja mangler bare mamma nå og aner ikke hva jeg skal finne på? Noen gode forslag? Har kjøpt bildekalender men må ha en gave også.. Rundt 500 kr

Hun får en brødboks med masse kjøkkengreier inni. :)

eg har kjøpt tøffler som hun ønsket seg[;)]
og så skal hun og min far få en felles gave kniver og sakser.

Silje Nergaard cd og en figur i tre som hun har ønskt seg

Mine foreldre får billetter til revy [:)]

får kusmi te

og
Bodum kaffe/te reisekopp

Og flere innrammet bilder av ungene tatt hos fotograf[:)]

hm.. har kjøpt såå masse til henne i år:

Bestikk sett, en morsom kopp (be nice to your children, they choose your nursinghome), et
sett med ansiktskremer, en strikkejakke, ungene har malt og perlet noe greier. Tror det
var det [:D]

Fordi hun fortjener det, og myyye mye mer [8D]

En sånn design-vinkartongskjuler fra Kitchen, og malt eggeglass fra guttungen :)

Mamma og Stefar får noen bøker om fjellturer og turstier i fylket de bor i (midt i blinken for dem)

Pappa og Stemor får gavekort på en restaurant i nærheten av der de bor.

Innrammet fotografbilde av gullet også tenkte jeg å kjøpe et smykke[:)]

Hun får ingenting [:)]

Mamma får babyfoot av Mille, og moccamaster av oss [:)]

mamma og stefar får en hylle/oppheng til en vinflaske med 2 glass oh en flaske god vin som jeg har pussa opp og pyntet - et egentlig ett bruktbutikkfunn[:)][:)]

**Er ikke den vinen de skal få med da - var bare den jeg hadde i hus (fått i gave)

Mamma får håndkler hun har ønsket seg, en "smykkehenger" (sånn fin som kan stå fremme som er formet som en T), hjemmelaget såper, bhg bilde av mini og en sjokolade han har tegnet og pyntet[:)]

Pappa og bonusmamma får en kurv med spekepølse, cd, vin, durance husvask, litt godis og pynt.

Mamma, som forøvrig er verdens beste, får en ganske stor kurv med masse rariteter oppi.. :)
Lys, servietter, godis, dusj-greier, et blad, kopp med bilde av J på, pose-kakao (hun drikker ikke kaffe) og i tillegg skal jeg lage et "klippekort"/gavekort på pass av lillesøster, så kanskje hun blir flinkere til å finne på noe uten frøkna.. :)

Her får ho hånd og fotavtrykk av lillemann, innramma[:)]

Mamma får dvd spiller i år, i fjord fikk hun gavekort på fotpleia. Pappa og stemor har jeg ikke kontakt med så de får ikke noe.

Mamma elsker pynte ting og dill dall, så kjøpte to fine pynte engler til henne:) er vanskelig å kjøpe noe til ei dame som har "alt":p

Back
Topp