Julegave til din kjære :)

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
I år får han nye klær. Han går i uniform på jobb og har lite utvalg i skapet utenom jobb :rolleyes: har kjøpt en diesel jeans og en fin skjorte.
Fra bebis får han et sånt aktivitetsbånd, fitbit flex? Husker ikke helt, han har hatt lyst på et sånt en liten stund.
Fitbit er veldig ok, men ofte så tar den plassen til en klokke så kanskje ta klokkemodellen? Jeg ser hele tiden på armen men har jo ikke klokke på

Fitbit er veldig ok, men ofte så tar den plassen til en klokke så kanskje ta klokkemodellen? Jeg ser hele tiden på armen men har jo ikke klokke på
Han ønsker ikke den med klokkefunksjon, er avhengig av klokke med gps ++ ift jobb. Han er skikkelig teknofreak, fikk pulsklokke ifjor, men ønsker noe han kan bruke til hverdags som er lite og stilrent ved siden av klokka han har på armen.. Særing detta :rolleyes::p

Skulle ønske jeg visste det.. vurderer gavekort på hot stone-massasje, det vet jeg at han liker.

Han ønsker ikke den med klokkefunksjon, er avhengig av klokke med gps ++ ift jobb. Han er skikkelig teknofreak, fikk pulsklokke ifjor, men ønsker noe han kan bruke til hverdags som er lite og stilrent ved siden av klokka han har på armen.. Særing detta :rolleyes::p
Ah :) men veldig ok å holde styr på aktivitet og søvn :)

Har kjøpt to ola bukser,to hettegensere, 3 boxere, en pakke sokker og en t-shorte

Rullekoffert ;-)

Back
Topp