Julegave til din kjære :)

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kine

Guest
Hva skal du gi til mannen/kjæresten din i julegave?

Blir en liten ting fra lillesnupp til pappa her :) Ellers er vi akkurat ferdig med og pusse opp bad og vaskerom så det var gave nok til hverandre i år ;)

Me har blitt enige om å ikkje gi kvarandre noke i år:) Men eg har kjøptny Nespresso maskin te han ( oss) ifra ongane, og nye støvla og ullklèr ifra katten;) I tillegg får han julekalender av meg, so han har da godt!;):P

Ny PC veske til jobb,pondusbok og så skal vel veslegutt handle litt også tenker jeg ;)

Vi ble enige om å kjøpe tørketrommel. Hans forslag faktisk :-D kjøper ellers det vi trenger, når vi trenger det...

Konsert bilett til metallica

Min har fått telefon nettopp, men han får en bok han ønsker seg til jul.

Playstation 4 :)

Mannen ønsker seg noe verktøy, så han får det, samt en kraftig hodelykt til sykkelturer osv. :)

Hmm .... Mannen sa jeg ikke fikke lov å kjøpe han den klokka han vil ha fordi den er aaaaalt for dyr! Mellom 3-4000 kr.
Så iflg julegavelista så står det toalettmappe til han - fordi den han har er skikkelig crappy - og han reiser ganske mye i jobben - så det trenger han faktisk - kanskje med en god deo inni eller noe :)

Ble iPad mini.... Fant den på black friday salg til 1500 Kr. Det blir gave fra meg, storesøster og bebis

I år får han nye klær. Han går i uniform på jobb og har lite utvalg i skapet utenom jobb :rolleyes: har kjøpt en diesel jeans og en fin skjorte.
Fra bebis får han et sånt aktivitetsbånd, fitbit flex? Husker ikke helt, han har hatt lyst på et sånt en liten stund.

Ps4 spill xD

Back
Topp