Julegave til desemberbarna

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Har dere tenkt å kjøpe det? I såfall HVA??

Her skal vi kjøpe interiør til barnerommet :) når hun er 1 mnd tenker hun ikke over gavene :) så kjøper noe vi trenger :)

Her skal vi kjøpe interiør til barnerommet :) når hun er 1 mnd tenker hun ikke over gavene :) så kjøper noe vi trenger :)

Ja jeg har tenkt litt på det samme selv!! Men pakker du det inn også? :P det er jo egentlig ingen vits i

Tenker eventuelt storebror får kjøpe en liten ting hvis han ønsker, som vi pakker inn

Storesøster har bestemt at hun vil kjøpe leketeppe eller babygym. Hvis ikke det dukker opp noe annet baby trenger, får vi "spleise" på den.

Ja jeg har tenkt litt på det samme selv!! Men pakker du det inn også? :P det er jo egentlig ingen vits i

Tenker eventuelt storebror får kjøpe en liten ting hvis han ønsker, som vi pakker inn
Her får hun gulvteppe og kids concept lekepynt til rommet :) kommer til å pakke det inn ;) så skal storebror få pakke det opp for henne :) hadde det vært 1 man så hadde jeg nok ikke pakket det inn :)

Vi kommer nok ikke til å kjøpe noe spesifikt og pakke inn, med termin 21. er det ikke sikkert hun har kommet enda engang :p Tenker at vi har kjøpt så masse annet, og uansett får hun nok gaver fra annen familie! :)

Vi har kjøpt saccosekker til alle sammen, inkludert minstemann :)

Termin 13. så han bør være ute til julaften :-P

Last edited:
Her skal storesøster kjøpe en liten kos til babyen som vi pakker inn:)

Nei, lillegutt får ikke julegave. Han har fått så mye allerede, og nok gaver blir det uansett. Har heller ingen andre barn som synes det er stas med gave fra dem.

Nei. Han får nok fra før, og termin er 26.12, så satser på at han ikke er kommet til jul ;)

Storesøster har kjøpt en liten leke :-P hun bare måtte kjøpe den då da fikk hun lov til det :-)
Får ingenting av oss da :-)

Tror ikke vi skal det. Vi har jo kjøpt en hel haug med ting, men føler det hadde blitt litt rart å pakke inn noe av det. :p

Ingen planer annet enn at begge de store får kjøpe en liten ting hver. Med termin bare 2-3 dager før så kan det godt være hun drøyer til etter jul. Bare håper at hun ikke kommer på julaften...

Har ikke tenkt til å kjøpe julegave til lillepia, blir nok med alt annet vi kjøper av utstyr og div til henne før hun kommer. Og er jeg uheldig å må gå på overtid kommer hun ikke før i romjula. ;)

Ingen planer om å kjøpe julegave til lillemann i år. Venter med det til neste år, da blir det jo både bursdag og jul ganske tett!

Mulig jeg pakker inn noe vi allerede trenger og hadde kjøpt uansett - synes det høres koselig ut :-)

Back
Topp